ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نام اپل و شیائومی در صدر لیست برترین تولیدکنندگان دیوایس‌های پوشیدنی سال 2018

بنابر گزارش تازه موسسه آماری Canalys، دو کمپانی اپل و شیائومی طی سه ماهه نخست سال 2018 به ترتیب با عرضه 3.8 و 3.7 میلیون دیوایس پوشیدنی، برترین تولیدکنندگان این حوزه بوده اند. بخش زیادی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

بنابر گزارش تازه موسسه آماری Canalys، دو کمپانی اپل و شیائومی طی سه ماهه نخست سال 2018 به ترتیب با عرضه 3.8 و 3.7 میلیون دیوایس پوشیدنی، برترین تولیدکنندگان این حوزه بوده اند. بخش زیادی از فروش اپل متعلق به اپل واچ سری 3 بوده و در این بین، 90 درصد از فروش شیائومی به مدل های مختلف Mi Band اختصاص داشته است.

عرضه بندهای پوشیدنی طی سه ماهه اخیر با رشد 25 درصدی نسبت به همین بازه در سال گذشته همراه بوده و مجموعاً به 20.5 میلیون واحد رسیده است. ساعت های هوشمند کماکان بیشترین سهم را در درآمد دارند و 80 درصد از درآمد ناشی از فروش این دیوایس ها، به اسمارت واچ ها تعلق داشته، هرچند که تنها 43 درصد از بازار را در اختیار دارند.

اپل و شیائومی

بعد از اپل و شیائومی، نام شرکت های فیت‌بیت، گارمین و هواوی در لیست 5 تولیدکننده برتر دیوایس های پوشیدنی در سه ماهه نخست 2018 به چشم می خورد.

در نهایت گفتنی است که یکی از دلایل اصلی موفقیت اپل به تعداد دیوایس های مبتنی بر LTE که این کمپانی توانسته روانه بازار کند ارتباط دارد. اپل واچ سری 3 جریان های درآمدزا مختلفی برای اپل به وجود آورد که یکی از آنها اشتراک جدید دیتا بود. در سه ماهه ابتداییریال اپل سهمی 59 درصدی از بازار اسمارت واچ هایی داشت که از ارتباط مخابراتی پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • smartfartak
    smartfartak | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    http://smartfartak.ir هوشمند سازی تمام خانه ها با خانه هوشمند فرتاک

مطالب پیشنهادی