ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری 5g سونی موبایل اکسپریا
تکنولوژی

چشم امید سونی به فناوری 5G برای شکوفایی دوباره برند Xperia در سال ۲۰۲۰

کمپانی سونی به تازگی برنامه های آینده خود را برای برند موبایل های هوشمندش یعنی Xperia اعلام کرده است که بر اساس آن ژاپنی ها امیدوارند با فراگیر شدن فناوری نسل پنجم شبکه های موبایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

کمپانی سونی به تازگی برنامه های آینده خود را برای برند موبایل های هوشمندش یعنی Xperia اعلام کرده است که بر اساس آن ژاپنی ها امیدوارند با فراگیر شدن فناوری نسل پنجم شبکه های موبایل (5G) بتوانند دوباره رونق را به کسب و کار تولید اسمارت فون های خود بازگردانند.

مدیرعامل جدید واحد موبایل های سونی اعلام کرده است که کوچک سازی بخش تحت مدیریتش و کند شدن فرایند توسعه موبایل های بعدی اکسپریا به معنی آغاز مرگ تدریجی این برند محبوب نخواهد بود، بلکه آنها قصد دارند کسب و کار خود را تا چند سال آینده و رونق فناوری 5G سرپا نگه دارند.

فناوری 5g سونی موبایل اکسپریا

البته اوضاع سونی در بخش تولید قطعات اولیه برای سایر موبایل ها (به خصوص سنسور دوربین ها) چندان هم بد نیست و ژاپنی ها امیدوارند با تکیه بر درآمدهای خود در این بخش به حیات خود در بازار ادامه دهند.

سونی به لطف تلاش ها و سرمایه گذاری های طولانی مدت خود در زمینه 5G و تکنولوژی هایی که در این عرصه توسعه داده باور دارد که می تواند در حدود سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و با تکیه بر پلتفرمی کاملاً نوآورانه که امکان پایه گذاری آن تنها روی فناوری جدید وجود دارد، تجربه ای متفاوت و یکپارچه را برای کاربران انواع گجت های خود با مرکزیت موبایل های هوشمند به ارمغان بیاورد.

فناوری 5g سونی موبایل اکسپریا

مقامات کمپانی ژاپنی باور دارند که در آینده و پس از فراگیر شدن نسل پنجم شبکه های موبایل، اروپا به بازار اصلی گجت های مبتنی بر این فناوری بدل خواهد شد. به همین دلیل است که آنها تلاش می کنند از همین حالا شراکت های موثری را با اپراتورهای بین المللی و محلی فعال در این قاره برقرار سازند تا در آینده بتوانند دست برتر در این زمینه نسبت به رقبای خود به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فواد قبله
    فواد قبله | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    احسنت

  • farzad je
    farzad je | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    چه فرقی مگه درشون اتفاق میافته

مطالب پیشنهادی