ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت فون «بلک بری گوست» تابستان امسال عرضه خواهد شد

بنابر خبر تازه که از سوی ایوان بلس، افشاگر نام آشنای صنعت تکنولوژی منتشر شده، بلک بری برای عرضه موبایلی اندرویدی به نام BlackBerry Ghost در فصل تابستان برنامه ریزی کرده است. شایعات مربوط به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بنابر خبر تازه که از سوی ایوان بلس، افشاگر نام آشنای صنعت تکنولوژی منتشر شده، بلک بری برای عرضه موبایلی اندرویدی به نام BlackBerry Ghost در فصل تابستان برنامه ریزی کرده است. شایعات مربوط به این موبایل از ماه ها پیش به گوش رسیده و گفته می شود که توسعه آن برعهده Optemius Infracom خواهد بود؛ شرکتی هندی که یکی از شرکای بلک بری در تولید اسمارت فون های لایسنس شده و تحت برند کانادایی ها تلقی می شود.

از آن جایی که Optemius به تولید موبایل هایی می پردازد که در بازار هند و چند بازار نزدیک به این کشور عرضه می شوند، انتظار نمی رود که موبایل بلک بری گوست ارتباطی به KEY2 یا سایر محصولات بلک بری که توسط TCL Communication ساخته می شوند داشته باشد.

بلک بری گوست ظاهراً بازار پرچمداران میانه را هدف قرار داده و از یک طراحی سنتی بدون کیبورد فیزیکی QWERTY بهره می برد که در اکثر دیوایس های بلک بری یافت می شود. در گزارش های قبلی گفته شده که باید منتظر دوربین دوگانه نیز باشیم که به گفته بلس، از قابلیت هایی برای بهبود تصویربرداری در شرایط کم نور و بهبود زوم اپتیکال بهره مند خواهد بود. اگر بلک بری گوست واقعا یک پرچمدار باشد، لنز ثانویه دوربین اصلی آن احتمالاً از نوع تله فوتو باشد.

در نهایت بلک بری گوست ابتدا در هند عرضه می شود اما به خاطر خرید لایسنس های لازم از بلک بری، احتمال دارد که شاهد عرضه اش در سری لانکا، بنگلادش و نپال نیز باشیم. برخلاف TCL، کمپانی Optiemus تمایلی به استفاده شدید از لایسنس بلک بری نداشته و تا امروز صرفاً دو مدل اقتصادی در منطقه تحت تسلط خود عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی