ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان بازی فورتنایت در ماه گذشته چقدر درآمد داشتند؟

سوپردیتا آمار بازی های ویدیویی در ماه آپریل را منتشر کرده که حاکی از موفقیت های ادامه دار فورتنایت است. این بازی در ماه گذشته با درآمد 223 میلیون دلاری به بزرگ ترین بازی رایگان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

سوپردیتا آمار بازی های ویدیویی در ماه آپریل را منتشر کرده که حاکی از موفقیت های ادامه دار فورتنایت است. این بازی در ماه گذشته با درآمد 223 میلیون دلاری به بزرگ ترین بازی رایگان کنسولی تاریخ تبدیل شد.

در ماه آپریل، فورتنایت حتی رکورد فوق العاده خود را جابجا کرده و به درآمدی 296 میلیون دلاری در پلتفرم های کنسولی، پی سی و موبایل رسیده است. همچنین فورتنایت بالاتر از عناوینی همچون فیفا 18، گاد او وار و فار کرای 5 محبوب ترین بازی ماه آپریل نیز بود.

در پی سی نیز این عنوان در رده پنجم محبوب ترین بازی ها بعد از نام هایی مانند League of Legends و Dungeon Fighter Online قرار گرفته است. انتظار می رود با انتشار نسخه اندروید بازی در تابستان سال جاری، این درآمدها باز هم به میزان زیادی افزایش یابند.

به لطف فورتنایت و بازی موفق God of War، فروش بازی های کنسولی 44 درصد افزایش یافته است. طبق گزارش سوپردیتا، گاد او وار بهترین لانچ دیجیتالی را میان بازی های انحصاری کنسولی ثبت کرده و تنها در ماه آپریل حدود 2.1 نسخه دیجیتالی از بازی فروخته شده است. این مقدار دو برابر لانچ آنچارتد 4 به عنوان دومین لانچ موفق سونی محسوب می شود.

فورتنایت

جدا از این ها، یکی دیگر از اخبار مهم به کاهش درآمد GTA Online برای اولین بار در 12 ماه اخیر مربوط می شود که کاهشی 12 درصدی را برای این بازی نشان می دهد.

همچنین فروش دیجیتالی بازی ها در ماه آپریل با افزایش 23 درصدی نسبت به زمانی مشابه در سال گذشته به 9.09 میلیارد دلار رسیده است. در نهایت نگاهی به موفق ترین عناوین پی سی و کنسول ها در ماه گذشته میلادی خواهیم داشت:

پی سی

  1. League of Legends
  2. Dungeon Fighter Online
  3. Crossfire
  4. Fantasy Westward Journey Online II
  5. Fortnite: Battle Royale
  6. World of Warcraft
  7. Hearthstone: Heroes of Warcraft
  8. World of Tanks
  9. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  10. Counter-Strike: Global Offensive

کنسول ها

  1. Fortnite: Battle Royale
  2. God of War
  3. FIFA 18
  4. Call of Duty: WWII
  5. Far Cry 5
  6. Grand Theft Auto V
  7. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  8. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  9. NBA 2K18
  10. Battlefield 1
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی