ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش MG 360 توربو مونتاژی اعلام شد

با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو کشورمان به نظر می رسد که بار دیگر زمان مناسب برای تاخت و تاز شرکت های چینی فراهم باشد، به عبارت دیگر با گران شدن تدریجی اما بسیار ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو کشورمان به نظر می رسد که بار دیگر زمان مناسب برای تاخت و تاز شرکت های چینی فراهم باشد، به عبارت دیگر با گران شدن تدریجی اما بسیار شدید خودروهای داخلی و از دسترس خارج شدن شماری از مهمترین برندهای وارداتی، حالا شرایط به نحوی تغییر کرده که هر دو گروه مشتریان خریدار خودروهای داخلی یا وارداتی به سمت انتخاب مدل های چینی سوق پیدا کرده اند.

در این میان شرکت معظم سایک نیز با برند MG در حال محکم کردن جای پای خود در بازار است و به تازگی جدیدترین شرایط فروش اقساطی ام جی 360 با گیربکس دستی و اتوماتیک توسط گروه صنعتی خودرو آذربایجان (آذویکو) اعلام شد. MG 360 ام جی 360 با پیشرانه‌ ی ۱.۵ لیتری، قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌ متر تولید می ‌کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌ شود.

البته در کنار این مدل ساده، نسخه توربو از MG 360 نیز با پیشرانه ای 130 اسب بخاری و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز عرضه می شود که از مشخصات فنی مناسب و نسبتا جذابی در این کلاس برخوردار است.

MG 360شرکت سازنده، خبر از فهرست نسبتا کاملی از آپشن‌ ها برای ام جی 360 می‌ دهد که این اقلام را شامل می ‌شود: رینگ ‌های ۱۶ اینچ، سیستم تهویه مطبوع دستی، شیشه بالابرهای برقی کلیه پنجره ‌ها، تنظیم ارتفاع فرمان، قابلیت تنظیم برقی آینه ‌های جانبی همراه با گرم ‌کن داخلی، گرم ‌کن شیشه عقب، روکش صندلی چرم مصنوعی، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو در ۴ حالت، آرایش صندلی ‌های عقب با قابلیت تاشوندگی مستقل، فضای ذخیره ‌سازی اشیاء زیر صندلی جلو، محفظه ذخیره‌ پشت صندلی ‌های جلو و فیلتر تصفیه هوای داخل کابین.MG 360شرایط پیش فروش اعتباری ام جی 360- 97شرایط فروش MG 360

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mr.arash
    mr.arash | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    قبلا به چینی اعتقاد نداشتم الانم ندارم ولی از خودروهای داخلی خیلی بهتره اسم نمیبرم
    هرچند خدارو خوش نمیاد یه ماشین انقد گرون و حقوق یه معلم به زور به پراید برسه

  • Constantine
    Constantine | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    این آآآآآپشن های نوشتین رو پژو پارس هم داره دیگه، بهترشم داره بعضی قسمت ها. قدرت موتورشون هم یکسانه. دیگه این همه تعریف داشت؟ پول اضافه هم نمیخواد بدی میزنیش به یه زخم دیگه زندگیت.
    همچین هم نوشته شرکت معظم سایک، که فولکس یا تویوتا روش نمیشه به خودش بگه

  • مجوری
    مجوری | ۴ خرداد ۱۳۹۷


    چقدر مردم با بدبخت هستن
    این ماشینا تو خود چینم مشتری ندارن دارن میندازن به ما

مطالب پیشنهادی