ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی نسخه ادیشن وان از مرسدس بنز GT4؛ ویژگی های خاص برای سریعترین سدان AMG

نسخه ادیشن 1 از نسل GT4 در واقع جشن تولد یک سالگی این نسل نو پا است که فقط برای یک سال پس از شروع تولید این خودرو قابل سفارش است. این نسخه در بالاترین ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

نسخه ادیشن 1 از نسل GT4 در واقع جشن تولد یک سالگی این نسل نو پا است که فقط برای یک سال پس از شروع تولید این خودرو قابل سفارش است. این نسخه در بالاترین سطح نسل GT4 قرار دارد که بهبود های داخلی و بیرونی به خود دیده است.

در مورد تغییرات بیرونی می توان به پکیج اختصاصی AMG برای بهبود های آیرودینامیکی این خودرو اشاره کرد که شامل اسپیلیتر های بزرگتر، دفیوزر های قابل تنظیم و باله عقب با امکان تنظیم دستی می شود.

تغییرات بوجود آمده ضریب مقاومت هوا رو کاهش و در عین حال دان فورس خودرو را افزایش میدهد. نقش نشان AMG در تمام نقاط خودرو به چشم می خورد تا هر چه بیشتر به اطرافیان خودرو یادآوری کند سوار چه خودرویی هستید. در نهایت  نیز می توان به رینگ های 21 اینچی مات در کنار تریم رنگی این خودرو اشاره کرد که ظاهر آن را کامل می کند.

درون اتاق نیز فضای خودرو رنگ Magma Grey به خود گرفته است که با نوار هایی زرد زنگ در حاشیه و محل های دوخت تزئین شده است.

قلب تپنده این خودرو مثل همیشه وقتی اسمی از 63 بر روی آن می نشیند V8 BITURBOCHARGED با حجم 4 لیتر است که توان تولید 630 اسب بخار و 900 نیوتن بر متر گشتاور دارد.

انتقال قدرت به 4 چرخ این خودرو توسط یک جعبه دنده 9 سرعته انجام می شود که می تواند GT4 ادیشن 1 را در عرض 3.1 ثانیه به سرعت 100 برساند که حداکثر سرعت این خودرو 315 کیلومتر در ساعت است.

مرسدس AMG GT4 63 EDITION 1 به صورت رسمی در مسابقات 24 ساعته که در پیست نوربرگ رینگ برگزار می شود به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و انتظار می رود تا قبل از 2019 بر روی خط تولید برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    آدم وقتی اینارو میبینه دلش میگیره
    اخه چرا باید تو این خراب شده دنیا میومدم

  • اردلان
    اردلان | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    ای خدا
    یه زمانی نصف مالکیت مرسدس بنز به ایران تعلق داشت.
    صد حیف که گذشته ها گذشته.
    ای کاش به دوران قبل از انقلاب بر می گشتیم.

  • Vazhgoon
    Vazhgoon | ۴ خرداد ۱۳۹۷


    آغا نمیخاین این اپلیکیشنتون رو آپدیت کنید تا گوشی هایی که صفحع نمایش ۱۸:۹ دارن هم ساپورت کنه؟ یه متر از پایین سیاهه یه متر از بالا. هروی میخونیم کوفتمون میشه :( . آپدیت کنین

مطالب پیشنهادی