ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ جدید سامسونگ تلویزیون‌ها را می‌سوزاند

سامسونگ قصد دارد با پخش تبلیغ جدید و جنجالی خود در مسابقه‌ی فینال فوتبال جام باشگاه‌های اروپا، میلیون‌ها بیننده را فریب دهد. تبلیغ جدید سامسونگ به شکلی طراحی شده که کاربران گمان ببرند تلویزیونشان سوخته ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

سامسونگ قصد دارد با پخش تبلیغ جدید و جنجالی خود در مسابقه‌ی فینال فوتبال جام باشگاه‌های اروپا، میلیون‌ها بیننده را فریب دهد. تبلیغ جدید سامسونگ به شکلی طراحی شده که کاربران گمان ببرند تلویزیونشان سوخته است.

تبلیغ جدید سامسونگ

این شرکت قصد دارد حین یکی از مهمترین مسابقات فوتبال سال، تبلیغ عجیبی پخش کند که به شکل خاصی طراحی شده است. در ابتدای این تبلیغ، تصویر به نمایش درآمده در صفحه تلویزیون شروع به پریدن می‌کند و پس از آن ناگهان تصویر به کلی قطع می‌شود. جالب اینجاست که تمامی این محتوای ویدیویی به طور کامل وقایع رخ داده برای سوختن یک تلویزیون را شبیه سازی کرده و این مسئله را در ذهن کاربر تداعی می‌کند.

کارشناسان تخمین زده‌اند که بدین ترتیب ۸ میلیون تلویزیون به صورت همزمان خاموش خواهند شد و حداقل همین تعداد کاربر از نگرانی خراب شدن تلویزیون‌هایشان به مرز سکته خواهند رسید.

سامسونگ اعلام کرده که این تبلیغ به خصوص برای به نمایش گذاشتن تکنولوژی منحصر به فرد Ambient Mode تلویزیون‌های QLED جدیدش، ساخته شده‌اند. این قابلیت، حالت خاموش را در تلویزیون‌ها به گونه‌ای متفاوت تعریف می‌کند چرا که تلویزیون‌های بهره‌مند از این قابلیت می‌توانند به شکل خاصی، در دیوار پشت خود محو شده و حالت نامرئی به خود بگیرند. بدین شکل دیگر نمایش صفحه‌ای سیاه، بیانگر خاموش بودن تلویزیون‌های QLED سال ۲۰۱۸ سامسونگ نخواهد بود.

کارشناسان باور دارد که به نمایش درآمدن تبلیغ جدید سامسونگ موجب می‌شود که کاربران به دنبال کنترل تلویزیون‌های خود بگردند تا علت حادثه پیش آمده برای تلویزیون‌هایشان را بیابند. مسئولین سامسونگ درباره‌ی تبلیغ جدیدشان می‌گویند:

«طی تبلیغ ما، صفحه‌ی نمایش تلویزیون به طور کامل سیاه شده و صدایی در این حین شنیده نخواهد شد. این حالت برای ۵ ثانیه باقی خواهد ماند که موجب می‌شود کاربران نگران تلویزیون‌های خود بشوند. پس از گمراه کردن و گول زدن مخاطبین، پیغامی در تصویر به نمایش درآمده و می‌گوید که این نمایشگر تلویزیون شماست. بیشتر اوقات فضایی خالی و عاری از هرچیز. پس از آن تلویزیون‌های QLED جدید ما به نمایش درمی‌آیند که روندی متفاوت را پیش گرفته‌اند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza
    reza | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    با پنج ثانیه تاریک شدن خارجیا میگرخن، ماها عادت داریم به پارازیت و فریز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی