ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو اپکس
تکنولوژی

ویوو اَپِکس با دوربین بیرون جهنده ۲۲ خرداد از راه می رسد [تماشا کنید]

ویوو از جمله شرکت های چینی است که این اواخر به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سر و صدای زیادی در محافل خبری دنیا بر پا کرده است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

ویوو از جمله شرکت های چینی است که این اواخر به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سر و صدای زیادی در محافل خبری دنیا بر پا کرده است و حالا با ارسال دعوت نامه های مربوط به کنفرانس خبری پیش روی خود قصد دارد بار دیگر هیجان آفرینی کند.

ویوو اپکس ستاره درخشان کنفرانس خبری پیش روی این شرکت است که به سه تکنولوژی کلیدی و متفاوت مجهز خواهد بود:

  • دوربین جلویی بیرون جهنده
  • نمایشگر لبه به لبه که طبق ادعای کمپانی سازنده بهترین نرخ را نسبت به بدنه دستگاه دارد
  • و در نهایت یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر که در نیمه پایینی صفحه فعال خواهد بود

حالا اما سوال اینجاست که شرکت سازنده تا چه اندازه در تحقق بخشیدن به چنین ایده ای موفق عمل می کند و آیا طبق وعده پیشین خود می تواند چنین محصولی را در تاریخ ۲۲ خردادماه به بازار عرضه کند یا خیر؟

و اما در متن دعوتنامه ویوو به «استمرار دیدگاه قبلی در رابطه با طرح مفهومی موسوم به اپکس فول ویو» اشاره شده با این حال در تبلیغ رسمی ساخته شده برای این دستگاه شمایی از نسخه تولیدی آن به تصویر کشیده شده و از آن تحت عنوان اسمارت فون رسمی جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ یاد گردیده است.

در خود تبلیغ اما نمایشگری با شکوه به تصویر کشیده می شود که هم فاقد بریدگی است و هم کمترین حاشیه ممکن را دارد. علاوه بر این، همانطور که قبلا وعده داده شده بود یک دوربین سلفی نیز در داخل بدنه دستگاه کار گذاشته شده که برای برقراری تماس های تصویری از محفظه اش بیرون می آید.

با در نظر داشتن همین مشخصات بسیاری در مورد تحقق ایده موبایل اپکس ابراز تردید کرده اند. با این حال رقابت شرکت ها برای ساخت نخستین موبایل واقعی تمام نمایشگر همچنان به قوت خود باقیست. بله اپل در سویی آیفون اکس را محصولی تمام صفحه می خواند اما بریدگی بالای نمایشگر آن چیزی غیر از این را نشان می دهد. تا به اینجا صرفا نمونه اولیه ای از موبایل Doogee و البته گوشی Z5 لنوو بوده که همراه با چنین مشخصه ای معرفی شده اند که البته موبایل Z5 با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصدی اش قرار بوده که همین ماه رونمایی شود اما اینکه قبل یا بعد از ۲۲ خردادماه (زمان معرفی اپکس) چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر مساله ایست که باید دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    مگه Ios هستش سیستم عاملش؟?

مطالب پیشنهادی