ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

گلکسی نوت ۹ مجهز به چیپست اگزینوس در گیک بنچ رویت شد

اوایل ماه گذشته پرچمدار بعدی سامسونگ در سایت های بنچمارک مشاهده شد اما در آن زمان تنها داده های مربوط به نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در دسترس قرار داشت و حالا نوبت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

اوایل ماه گذشته پرچمدار بعدی سامسونگ در سایت های بنچمارک مشاهده شد اما در آن زمان تنها داده های مربوط به نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در دسترس قرار داشت و حالا نوبت به خودنمایی مدل اگزینوسی رسیده است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا از گلکسی نوت ۹ مجهز به چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ در سایت «گیک بنچ» منتشر شده، این اسمارت فون از ۶ گیگابایت رم و اندروید پیش فرض اوریو بهره می برد. کلاک پردازنده هشت هسته ای نیز روی ۱.۷۹ گیگاهرتز تنظیم شده است.

تصور عمومی میان کاربران گلکسی بر این است که مدل های اگزینوسی نسبت به نسخه های اسنپدراگون کارایی بهتری دارند و بر اساس برخی گزارش ها رابط کاربری سامسونگ سازگاری بیشتری با تراشه های اختصاصی این شرکت دارد، هرچند در گلکسی اس ۹ این تفاوت به مراتب کمتر شده استگلکسی نوت ۹همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده گلکسی نوت ۹ به لطف اگزینوس ۹۸۱۰ در تست تک هسته ای امتیاز ۲۷۳۷ و در تست چند هسته ای امتیاز ۹۰۶۴ را به ثبت رسانده است. از سوی دیگر مدل بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات ۲۱۹۰ و ۸۸۶۰ را کسب کرده که آن را روی کاغذ در رده ای پایین تر قرار می دهد.

سامسونگ تا کنون به مشخصات گلکسی نوت ۹ اشاره نکرده اما بر اساس شایعات کنونی پرچمدار آتی کره ای ها از نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می برد. از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند بیکسبی ۲ و سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد.

تا کنون گزارش های بسیاری در مورد معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹ منتشر شده و انتشار این بنچمارک نیز حاکی از این است که با رونمایی از آن فاصله چندانی نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sepehr
    sepehr | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    مگه خودتون نگفته بودید که حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش نیست؟?وقراره تو اس ۱۰ رو نمایی بشه.
    و اینکه مگه قرار نبود ۸ گیگ رم داشته باشه؟ الان همه گوشیا ۸ گیگ رم دارند بعد این قراره ۶ گیگ داشته باشه

  • kk
    kk | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    مشخصه سامسونگ خودش کاری میکنه که اینجور بنظر برسه تا مردم تصورشون ی روز ب سمت این بره که پردازنده های سامسونگ بهتر است ولی دراگون قوی تره چون گدشی و برند های دیگه هنگ و کندی کم داره تنها گوشی از سامسونگ که گرفتم هنگ نکرد نوت ۵ بود که تاحالاهم دارمش و دلیلی برای تعویضش ندارم چون گوشی های جدید برتری خاصی نسبت به قدیمی ها ندارن

  • CCR
    CCR | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو چرا من هر دفعه میخوام نظر برم باید دوباره وارد اکانت خودم بشم در صورتی که قبلا وارد شده بودم

مطالب پیشنهادی