ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلک بری Key2
تکنولوژی

ویدیوی رسمی گوشی بلک بری Key2 پیش از رونمایی منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که چند روز به معرفی گوشی هوشمند بلک بری Key2 باقی مانده،ویدیوی رسمی آن منتشر شده است. بر اساس ویدیوی جدید مشخص است که Key2 از دوربین دوگانه با فلش LED بهره می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در حالی که چند روز به معرفی گوشی هوشمند بلک بری Key2 باقی مانده،ویدیوی رسمی آن منتشر شده است.

بر اساس ویدیوی جدید مشخص است که Key2 از دوربین دوگانه با فلش LED بهره می برد و همان طور که انتظار می رود دارای یک کیبورد فیزیکی است. همچنین روی این کیبورد کلید ویژه ای برای باز کردن لیست اپلیکیشن ها به چشم می خورد که البته دلیل تعبیه آن مشخص نیست.

بنا بر گمانه زنی ها Key2 از نمایشگری 4.5 اینچی با نسبت 3 به 2 و با رزولوشن 1620 در 1080 بهره مند خواهد بود. گوشی مورد بحث احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 660 همراه شده، دوربین دوگانه با حسگرهای 12 و 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده و رم آن 6 گیگابایت خواهد بود. به این ترتیب در صورت صحت این اطلاعات میزان رم نسبت به KEYone دو برابر افزایش یافته خواهد یافت.

بلک بری در سال 2017 موفق شده بود تعداد 850 هزار گوشی هوشمند را روانه بازار کند. بخشی از این فروش به Key One اختصاص داشت؛ که بنا بر گزارش ها فروش مناسبی را تجربه نکرد. به زودی قرار است شاهد رونمایی از نسل دوم از سری Key باشیم. با این حال مشخص نیست که آیا Key2  می تواند فروش مناسبی را تجربه کند یا خیر.

پیش از این رسماً تأیید شده بود که بلک بری Key2 قرار است در 17 خرداد ماه در ساعت 10:00 به وقت محلی نیویورک (ساعت 18:30 به وقت ایران) معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pedram Yalve
    Pedram Yalve | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    من بلک بری کی وان دارم و گوشی قبلیم هم گوگل پیکسل بود باید بگم گوشی فوق العاده زیبا و خوش ساختیه یک مقدار ضخامت گوشی زیاده که امیدوارم در ورژن دوم این گوشی کمتر شده باشه دوربین و باتری هم عالیه به نسبت پرچم داران ایفون و سامسونگ ارزونترم هست

مطالب پیشنهادی