ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل V35 ThinQ ال جی
تکنولوژی

انتشار نخستین تصویر زنده از V35 ThinQ ال جی و تایید تمام شایعات پیشین [به روزرسانی]

هنوز زمان چندان زیادی از عرضه پرچمدار سال ۲۰۱۸ شرکت ال جی یعنی  LG G7 نگذشته است، اما به نظر می رسد باید خود را برای ورود نسل تازه فبلت این شرکت یعنی V35 ThinQ آماده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۰

هنوز زمان چندان زیادی از عرضه پرچمدار سال ۲۰۱۸ شرکت ال جی یعنی  LG G7 نگذشته است، اما به نظر می رسد باید خود را برای ورود نسل تازه فبلت این شرکت یعنی V35 ThinQ آماده کنید. آن هم با اولین تصویر زنده منتسب به آن.

اگر با دیدن تصویر زیر و شباهت بسیار آن با نسل قبلی فبلت پرچمدار ال جی (که با نام  LG V30 آن را می شناسیم) تا حدودی دلسرد شدید بدانید که تنها نیستید. اما دست کم کمپانی کره ای تلاش نکرده تا شکافی را در بالای نمایشگر ۶ اینچی OLED موبایل جدید خود جای دهد.

موبایل V35 ThinQ ال جی

خبر ناامید کننده بعدی در خصوص V35 ThinQ ال جی آن است که احتمالاً بسیاری در دنیا هرگز فرصت خرید آن را به دست نخواهند آورد چرا که بر طبق شنیده ها قرار است موبایل مورد بحث تنها در کشور آمریکا و تحت قرارداد با اپراتور AT&T روانه بازار شود.

در خصوص قابلیت های سخت افزاری این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما تصور می شود فبلت مورد بحث با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیوهای HDR روانه بازار شود. ضمن این که به طور حتم دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این محصول در مقابل نسخه ۵ مگاپیکسلی به کار رفته در LG V30 پیشرفت چندان بزرگی به حساب نخواهد آمد.

هنوز از تاریخ عرضه و قیمت نهایی محصول جدید کمپانی کره ای اطلاعی در دست نیست، اما احتمالاً به زودی این اطلاعات نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

به روزرسانی

به نظر می‌رسد که ال جی قصد نام  ThinQ از انتهای اسم این گوشی برداشته وآن را با نام ال جی V35 به بازار عرضه کند. علاوه بر این گوشی مورد نظر به احتمال قوی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند چرا که به تازگی عکسی از این موبایل در وبسایت «کنسرسیوم انرژی بی سیم» (WPC) منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    V35ThinQ ، جدیدترین عضو خانواده بسیار تحسین‌شده V از تلفن‌های هوشمند چندرسانه‌ای ممتاز ال‌جی، از عملکرد سریع‌تر، عکاسی بهتر، صدای بلندتر و امکانات هوش مصنوعی پیشرفته‌تر به پلت‌فرم سری V انرژی جدیدی را تزریق می‌کند. این محصول برای برطرف کردن نیاز بیشتر کاربران به پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ با ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. ال‌جی V35ThinQ از نمایشگر ۶ اینچ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ با کیفیت QHD+ و وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل در بدنه‌ای جمع و جوری که تنها ۱۵۷ گرم وزن و ۷٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد بهره می‌برد.
    این نمایشگر با برخورداری از شیشه ضدخش Corning® Gorilla® Glass 5 با لبه‌های منحنی برای ایجاد ظاهری شیک و ممتاز مقاوم‌تر از قبل است. ال‌جی V35ThinQ به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند استفاده خشن یا بی‌ملاحظه روزانه را با برخورداری از رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک تاب بیاورد و از ۱۴ آزمایش MIL-STD 810G ارتش امریکا برای اطمینان از دوام تجهیزات در محیط‌های خشن با موفقیت عبور کند.

  • ali
    ali | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    والا گوشی هایه دیگه با نسل قبلیشون چه فرقی کردن که انقدر کردید تو الجی دیگه والا باید دوتا شاخم براش بزارن

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

      سری G از پرجایزه ترین و مبتکرانه ترین سری ها بودن . از همون اپتیموس جی گرفته تا جی 2 ، جی 3، جی4، جی 5. و جی 6 و جی 7 . همه شون جایزه بهترین ابتکار و بهترین طراحی بدنه و امکانات نرم افزاری رو داشتن. چرا آخه ما یاد نمیگیریم یه کم الکی قضاوت نکنیم. از وقتی ال جی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم. این دقیقا همون چیزیه که خیلی ها از ال جی به عنوان برندی که در زمینه لوازم صوتی و تصویر و خانگی اول هستش انتظار دارن.

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    یجوری گوشی زده که انگار اس۹ از این کپی رفته

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو پوشش بده اندروید اوریو 3روزه واسه G6 در اروپا منتشر شده و حدودا یکماه دیگه واسه ایرانم میاد

مطالب پیشنهادی