ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک از همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس خبر داد

به تازگی ایلان ماسک از یک پروژه بزرگ و جاه‌طلبانه‌ دیگر خبر داده است که ممکن است همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس را رقم بزند. مدیرعامل اسپیس اکس با انتشار یک توییت از برنامه‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

به تازگی ایلان ماسک از یک پروژه بزرگ و جاه‌طلبانه‌ دیگر خبر داده است که ممکن است همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس را رقم بزند.

همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس

مدیرعامل اسپیس اکس با انتشار یک توییت از برنامه‌های آینده‌ی استارتاپ خود رونمایی کرده و اعلام نمود که قصد دارد تکنولوژی هایپرلوپ را با راکت‌های اسپیس اکس ترکیب کند و یک سیستم حمل و نقل بسیار سریع بسازد. این سیستم در صورت عملکرد موفقیت آمیز خود خواهد توانست هر فرد را طی مدت کمتر از یک ساعت به هر نقطه از جهان برساند.

همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس

او در توییت خود به صحبت‌های جدید مدیر عملیاتش اشاره نمود و گفت:

«به طور اساسی، ما سعی داریم که از راکت BFR (راکت بزرگ فالکون) به عنوان یک هواپیما استفاده کرده و با آن از محلی به محل دیگر در کره‌ی زمین سفر کنیم. بدین شکل شما می‌توانید از نیویورک یا ونکوور سوار هواپیما شده و نیمی از کره‌ی زمین را بپیمایید.»

باید گفت که این سیستم می‌تواند سرعت باور نکردنی ۲۷ هزار کیلومتر بر ساعت را فراهم آورد و استفاده از آن کاهش شدید زمان پرواز را نتیجه خواهد داد.

به عبارت دیگر این همکاری می‌تواند صنعت حمل و نقل بین شهری و جهانی را به طور کامل تغییر دهد. اگر ماسک بتواند از راکت های اسپیس اکس در سیستم هایپرلوپ استفاده کرده و این دو را با یکدیگر ترکیب کند، مردم کره‌‌ی زمین قادر خواهند بود طی کمتر از یک ساعت دور دنیا را بپیمایند و دیگر نیازی به ۸۰ روز نخواهد بود.

همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس

پس از این توییت، ماسک اعلان نمود که بورینگ کمپانی در حال حفر شبکه‌هایی از تونل‌های زیر زمینی در لس آنجلس بوده و در کنفرانس این کمپانی که قرار است  پنجشنبه‌ی همین هفته در شهر مذکور برگزار گردد، توضیحات مفصلی درباره‌ی همکاری بورینگ کمپانی و اسپیس اکس به حضار داده خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی