ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تاریخ شروع پیش فروش جک J4 کرمان موتور اعلام شد

همانطورکه می ‌دانید به تازگی کرمان موتور اقدام به معرفی محصول جدیدی به نام جک J4 کرده که قرار است به زودی توسط این شرکت عرضه شود.موضوعی که امروز توسط کرمان موتور اعلام شده، آغاز ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

همانطورکه می ‌دانید به تازگی کرمان موتور اقدام به معرفی محصول جدیدی به نام جک J4 کرده که قرار است به زودی توسط این شرکت عرضه شود.جک J4 موضوعی که امروز توسط کرمان موتور اعلام شده، آغاز پیش فروش جک J4 از تاریخ 20 خردادماه (یکشنبه) است ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده و تنها اعلام شده که قیمت این خودروی تازه وارد زیر 70 میلیون تومان است.

باید دید با این بازه قیمتی و رقبای سرسختی که پیش رو دارد، به چه میزان استقبال از این خودرو صورت می‌ گیرد.جک J4 جک J4 به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌ تواند حداکثر 103 اسب بخار و 146 نیوتن ‌متر گشتاور را تولید کند. همچنین این خودرو به یک گیربکس CVT مجهز است و ابعاد آن تقریباً کمی کوچک‌ تر از جک J5 است که سال‌ ها در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرده است. جک J4 سیستم فرمان برقی، ترمز های عقب کاسه ای، تعلیق میله پیچشی چرخ های عقب، رینگ های 15 اینچی با وزن 1150 کیلوگرم از جمله دیگر ویژگی های فنی جک J4 به عنون یک سدان اقتصادی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    یه لگنه جدید از کرمان موتور و دزدیه بیشتر

  • مجید
    مجید | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    یعنی نمد کاپوت هم میشه آپشن؟!

مطالب پیشنهادی