ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیران ارشد شرکت های بزرگ یکی بعد از دیگری به تسلا می پیوندند؛ آمازون، اپل و دیگران

به تازگی تسلا مدیران ارشد زیادی نظیر سازنده‌ی قابلیت اتو پایلوت یعنی جیم کلر را از دست داده و به نظر می‌رسد شرکت یاد شده در حفظ مدیران ارشدش دچار مشکل شده است. حال تولید ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به تازگی تسلا مدیران ارشد زیادی نظیر سازنده‌ی قابلیت اتو پایلوت یعنی جیم کلر را از دست داده و به نظر می‌رسد شرکت یاد شده در حفظ مدیران ارشدش دچار مشکل شده است. حال تولید کننده‌ی معروف ماشین‌های برقی درصدد است تا خلاف این مسئله را اثبات کند. این کمپانی به تازگی اعلام نموده‌ که مدیران ارشد جدیدی به استخدام خود در آورده که تعدادی از آن پیش از استخدامشان در تسلا برای کمپانی‌های بزرگی در حوزه‌ی تکنولوژی فعالیت می‌کردند. به عبارتی دیگر مدیران ارشد شرکت های بزرگ یکی بعد از دیگری به تسلا می پیوندند.

Stuart Bowers یکی از با سابقه‌ترین و کارکشته‌ترین افراد فعال در حوزه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

از این مدیران ارشد جدید می‌توان به Stuart Bowers یکی از با سابقه‌ترین و کارکشته‌ترین افراد فعال در حوزه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اشاره نمود که از شرکت اسنپ (بنیانگذار شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت) جدا شده تا معاون سرپرست بخش مهندسی نرم‌افزار و سخت‌افزار تسلا بشود.

علاوه بر این رهبر عملیات تکنولوژی اپل نیز که Neeraj Manrao نام دارد از کمپانی کوپرتینویی جدا شده تا سرپرستی بخش تولید انرژی تسلا را بر عهده بگیرد. ضمن اینکه مدیر تدارکات آمازون یعنی Mark Mastandrea به مدیریت سرویس تحویل خودروی این تولیدکننده منصوب شده است.

به تمامی این نام‌های بزرگ والمارت را هم اضافه کنید که اخیراً سرپرست فروش آنلاین خود، Kate Pearson را از دست داده تا او هم به مدیریت نیروی‌های تحویل‌‌دهی تسلا مشغول شود.

با اینکه تلاش‌های بی شمار تسلا، مدیران ارشد شرکت های بزرگ را بر آن داشته تا منصب‌های شغلی خود را رها کرده تا به این تولید کننده بپیوندند، هنوز این کمپانی با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم می‌کند. شاید استخدام نیرو‌های کارکشته‌ی دیگر شرکت‌ها در راستای از بین بردن همین مشکلات باشد.

با این حال گزارش شده که جستجوی نیروی این شرکت هنوز ادامه دارد و ممکن است نام‌های بزرگتری به مدیران ارشد تسلا اضافه شوند. این مسئله مسلماً موجب می‌شود که بسیاری از نیرو‌های فعلی تسلا امنیت شغلی‌شان در خطر دیده و برای حفظ رتبه‌شان بهتر کار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    آینده مال تسلاست

  • htcdeveloper.ir(Salar)
    htcdeveloper.ir(Salar) | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    تسلا اگر دوام بیاره چند سال دیگه جوری از رقبا زده جلو که رسیدن بهش میشه ارزو

  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۷ خرداد ۱۳۹۷

    آینده خودرو های جهان به تسلا بستگی داره نوآوری ها و بهبودهایی که انجام داده قابل ستایش اند. قیمت خودروهاش خیلی مناسبه در مقابل دیگر برندهای فعال در زمینه خودروهای الکتریکی

مطالب پیشنهادی