ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با مادربزرگ ۹۱ ساله‌ مشهور ویدیو‌های پربیننده در یوتوب آشنا شوید

اخیراً یک مادر بزرگ ۹۱ ساله و نوه‌ی ۲۵ ساله‌اش سوژه‌ی ویدیو‌های پربیننده‌ در شبکه‌های اجتماعی شدند و بدین ترتیب به اشخاص مشهوری در فضای مجازی بدل گشته‌اند. [digivideo] [/digivideo] پنج سال پیش، راس اسمیت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

اخیراً یک مادر بزرگ ۹۱ ساله و نوه‌ی ۲۵ ساله‌اش سوژه‌ی ویدیو‌های پربیننده‌ در شبکه‌های اجتماعی شدند و بدین ترتیب به اشخاص مشهوری در فضای مجازی بدل گشته‌اند.

پنج سال پیش، راس اسمیت در دانشگاه دیتون مشغول درس خواندن بود و ویدیو‌هایی در شبکه‌ی اجتماعی واین منتشر می‌کرد. به همین دلیل طرفداران کمی پیدا کرده‌ بود. در یکی از این ویدیو‌ها از مادربزرگش خواست تا با او بسکتبال بازی کند. از آنجا بود که این زوج هنری «راس و مادربزرگ» شکل گرفت و آغاز بکار نمود.

ویدیو‌های پربیننده

اکنون راس و مادربزرگش مجموعاً ۱۵ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارند که ۴.۶ میلیون فالوئر در فیسبوک و ۲.۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام را شامل می‌شوند. این زوج هنری جمعاً ۱۱۶ ساله، موفق شده‌اند که ۱۷۹۰۰ ویدیو از موضوعات مختلف نظیر پرتاب توپ یا امتحان کردن اسلحه‌ی شعله‌افکن در فضای مجازی منتشر کنند و تا به حال یک جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری هم از وب سایت 9GAG را با کسب ۲۵۰ هزار لایک، از آن خود کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین دلایل معروف شدن این دو نفر، رابطه‌‌ی به خصوص و صمیمی راس با مادربزرگش به شمار می‌رود چرا که در روزگار مدرن کمتر پیش می‌آید که نوه و مادربزرگی تا این حد با یکدیگر صمیمی باشند.

ویدیو‌های پربیننده

مادربزرگ ۹۱ ساله باور دارد اینکه افراد پیر به شبکه‌های اجتماعی علاقه ندارند و نمی توانند از آنها استفاده کنند، مسئله‌ی درستی نیست چرا که وی چند سالی است عضو فیسبوک بوده و از آن برای در ارتباط بودن با خانواده و مشاهده‌ی ویدیوی سگ‌های بامزه استفاده می‌کند.

مادربزرگ در ۴ سال ابتدایی کارشان نمی دانسته که ویدیو‌های او و نوه‌اش تا این حد پرطرفدار شده اما پس از آنکه راس برای تولد ۹۰ سالگی‌اش یک آیپد خرید، با چک کردن فضای مجازی متوجه محبوبیت ویدیوهایشان شد.

ویدیو‌های پربیننده

برای او عجیب بود که عابرین در خیابان جلوی او می‌گرفتند و شادمانه فریاد می‌زدند که تو مادربزرگی! این مسئله برای او جذاب و دوست داشتنی است چرا که به گفته‌ی خودش، هر فعالیت روزانه‌ را به یک مهمانی تبدیل می‌کند.

این زوج هنری هنوز به تولید ویدیو‌های پربیننده و فعالیت در شبکه‌های مجازی ادامه می‌دهند و قرار است به زودی یک برنامه‌ی تلویزیونی هم داشته باشند. با این حال مادربزرگ مشهور هنوز گواهینامه ندارد و به باور وی آموزش رانندگی می‌تواند سوژه مناسبی برای برنامه‌های بعدیشان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hmasroor
    hmasroor | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    مادربزرگ اینطوری هم آرزوست.
    مادربزرگ من که الان آخرین دغدغه اش اینه که میگه آخونده تو تلویزیون گفته با روسری برین توالت چون شیطان ممکنه تو توالت از مو های شما لذت ببره!!! الانم بیچاره هربار میخواد بره توالت روسری و جوراب و... میپوشه یه وقت شیطان اون تو نباشه ?
    البته تقصیر این بیچاره ها هم نیست رسانه ها خیلی تاثیر دارن ببینید تو تلویزیون ما چه چیزایی آموزش داده میشه و تو تلویزیون اونا چی.

    • آریا
      آریا | ۸ خرداد ۱۳۹۷

      مگه هنوز کسی تلویزیون ایرانو نگاه میکنه؟

      • hmasroor
        hmasroor | ۸ خرداد ۱۳۹۷

        آره همونطور که متاسفانه هستن کسایی که هنوز واقعیت ها رو نمی بینن.

  • pouya s
    pouya s | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    تو اینستا هم ویدیوهاشون زیاده

  • ?️
    ?️ | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    تولید در سطح جهانی و کسب درآمد دلاری به همین سادگی می تواند باشد.

مطالب پیشنهادی