ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبدشکافی وان پلاس 6
تکنولوژی

نمایشگر همیشه روشن در اولین به روز رسانی وان پلاس 6 حذف شد

پس از عرضه‌ی وان پلاس 6 در اول خردادماه، اولین به روز رسانی رسمی برای این موبایل در همان روز فرستاده شد و ویژگی‌های مناسبی به آن اضافه گردید اما در کنار تمامی این قابلیت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

پس از عرضه‌ی وان پلاس 6 در اول خردادماه، اولین به روز رسانی رسمی برای این موبایل در همان روز فرستاده شد و ویژگی‌های مناسبی به آن اضافه گردید اما در کنار تمامی این قابلیت ها، ویژگی نمایشگر همیشه روشن در این پرچمدار حذف شد.

این به روزرسانی جدید به کاربران اجازه می‌دهد که بریدگی بالای نمایشگرشان را مخفی کنند. علاوه بر آن صاحبان این موبایل پس از به روزرسانی یادشده قادرند که ویدیو‌های سوپر اسلوموشن فیلمبرداری کنند.

پس این آپدیت، وان پلاس 6 می‌تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ را  با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه ثبت کرده و ویدیو‌هایی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

وان پلاس 6

با این حال به نظر می‌رسد که آپدیت اولیه‌ی عرضه شده برای این محصول علاوه بر تمام ویژگی‌های مناسب اضافه شده‌اش، یک قابلیت به خصوص را در این موبایل حذف کرده که بسیاری از طرفدارانش را نا امید کرده است.

پرچمدار جدید وان پلاس پیش از این به روزرسانی از ویژگی نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد و این گزینه در قسمت تنظیمات نمایشگرش وجود داشت اما این قابلیت در آپدیت جدید حذف شده است. اکنون اسکرین شات گرفته شده از گزینه‌های موجود نشان می‌دهد که بر خلاف گذشته اکنون تنها یک گزینه برای نمایش این نمایشگر به چشم می‌خورد و آن گزینه‌ Lift up display است.

وان پلاس 6

شرکت وان پلاس هنوز در این زمینه نظری نداده و به همین دلیل تئوری‌های زیادی درباره‌ی حذف این گزینه مطرح شده است. بسیاری از کارشناسان باور دارند که ویژگی نمایشگر همیشه روشن ، انرژی بسیار زیادی مصرف می‌کرده و در طولانی مدت ممکن بوده آسیب‌هایی جدی به باتری موبایل وارد کند. این مسئله باعث شده که سازندگان وان پلاس 6 تصمیم بگیرند، این ویژگی را به طور کلی از محصولشان حذف کنند. برخی دیگر نیز باور دارند که شرکت سازنده دوباره در حال بررسی این ویژگی و ارتقای آن است و به همین دلیل مجبور شده برای مدتی ویژگی یاد شده را از پرچمدارش حذف کند.

به هر حال بهتر است شرکت وان پلاس سریعاً بیانیه‌ یا نظری در این زمینه ارائه دهد چرا که تا آن زمان ممکن است نظریه‌های عجیب و نادرستی درباره‌ صفحه نمایش و باتری این موبایل مطرح شود که می تواند فروش آن را دچار مشکل کند.

 

تماشا کنید: تست سرعت وان پلاس 6 و گلکسی اس 9 پلاس؛ کدام پرچمدار پیروز می شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی