ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه iOS آمیرزا
نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه iOS آمیرزا چه زمانی عرضه خواهد شد؟َ

آمیرزا با سه میلیون نصب فعال، با اختلاف زیاد به پرطرفدارترین بازی موبایل ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و بین پرفروش‌ترین‌های این مارکت نیز در رتبه سوم جا خوش کرده است. موفقیت‌هایی که تنها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

آمیرزا با سه میلیون نصب فعال، با اختلاف زیاد به پرطرفدارترین بازی موبایل ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و بین پرفروش‌ترین‌های این مارکت نیز در رتبه سوم جا خوش کرده است. موفقیت‌هایی که تنها در شش ماه به دست آمدند و اگر «نردبان اندیشه فردا» عنوانش را به iOS بیاورد، مطمئنا شاهد افزایش محبوبیت این بازی موبایل خواهیم. اما آیا سازنده برنامه‌ای برای توسعه آمیرزا iOS دارد؟

در گفت‌وگویی که با نردبان اندیشه داشتیم، آن‌ها تایید کردند که آمیرزا برای آیفون منتشر می‌شود. با این حال محدودیت‌های اپ استور باعث شده تا فرآیند عرضه بازی روی سیستم عامل اپل با چالش‌هایی همراه شود:

همان طور که استحضار دارید اپلیکیشن های ایرانی منتشر شده در اپ استور بعد از شناسایی مورد حذف قرار می گیرند. بدین منظور برای رفع این موضوع به تمهیداتی نیاز داریم که آن هم نیازمند زمان است. امید داریم تا تابستان امسال بتوانیم آمیرزا آیفون را روی اپ استور داشته باشیم.

بازی آمیرزا iOS برای آیفون

در چند ماه گذشته و با افزایش روز افزون محبوبیت ساخته نردبان اندیشه، درخواست‌ها برای آمیرزا iOS هم بیشتر شده و همانگونه که استودیو سازنده گفته اگر مشکلی پیش نیاید تا چند ماه دیگر شاهد انتشار بازی آمیرزا برای آیفون خواهیم بود.

بد نیست بدانید آمیرزا توانست بهترین بازی سال 96 از دیدگاه کاربران کافه بازار لقب بگیرد و در لیست برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی 96 دیجیاتو نیز رتبه هجدهم را به دست آورد. دیجیاتو در بخشی از نقد خود از بازی نوشت:

بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، این استودیوی حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است. ساخته جدید آن‌ها هر چند در مرحله ایده عاری از خلاقیت بوده ولی به خاطر استفاده فوق العاده از پتانسیل‌های حروف ایرانی و معماهای گوناگونش یکی از جذاب‌ترین عناوین ایرانی به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی