ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

آیا سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند [تماشا کنید]

در ادامه سریال انتشار اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، اخیرا ویدیویی منتسب به محافظ نمایشگر گلکسی نوت ۹ منتشر شده که حاکی از اعمال تغییرات در سنسورهای این موبایل است. کمپانی کره ای به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در ادامه سریال انتشار اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، اخیرا ویدیویی منتسب به محافظ نمایشگر گلکسی نوت ۹ منتشر شده که حاکی از اعمال تغییرات در سنسورهای این موبایل است.

کمپانی کره ای به منظور تنظیم برنامه هایش برای معرفی موبایل تاشوی گلکسی اکس قصد دارد نوت ۹ را پیش از موعد مقرر و در اوایل مرداد معرفی کند. در حالی که هنوز دو ماه دیگر با این رویداد فاصله داریم تصویر و ویدئویی منتسب به دو محافظ نمایشگر گلکسی نوت ۹ منتشر شده که نقطه اشتراک آنها اعمال تغییرات در سنسورهای دستگاه است. محافظ نمایشگر گلکسی نوت ۹

در این محافظ علاوه بر افزایش فاصله میان مکان سنسورها و بزرگتر شدن آنها، حاشیه نمایشگر به ویژه در بخش بالایی کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر تصویر فوق افشاگری به نام SlashLeaks نیز ویدئویی از محافظ نمایشگر را منتشر کرده که از تغییرات گسترده تری در سنسورهای فوقانی خبر می دهد. بر این اساس علاوه بر افزایش سایز این قطعات، به نظر سنسورهای جدیدی به این اسمارت فون آمده اند که می توان آنها را مقدمه ای بر پیاده سازی قابلیت های شبیه به TrueDepth و Face ID آیفون ۱۰ به شمار آورد.

سامسونگ تا کنون به مشخصات گلکسی نوت ۹ اشاره نکرده اما بر اساس شایعات کنونی پرچمدار آتی کره ای ها از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می برد. از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند بیکسبی ۲ و سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد.

بنچمارک های جدید منتسب به این موبایل حاکی از قدرت پردازشی بهتر نسخه مجهز به چیپست اگزینوس نسبت به مدل اسنپدراگون است. در روزهای اخیرا شایعاتی از احتمال عرضه گلکسی نوت ۹ مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی