ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با همکاری یک شرکت چینی اولین موبایل هوشمند تاشو‌ را خواهد ساخت

ماه گذشته هواوی اعلام نمود که قصد دارد سامسونگ را در ساخت اولین موبایل هوشمند تاشو‌ شکست دهد اما توضیح دیگری در این زمینه ارائه نکرد و نگفت که چگونه قصد دارد در این رقابت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ماه گذشته هواوی اعلام نمود که قصد دارد سامسونگ را در ساخت اولین موبایل هوشمند تاشو‌ شکست دهد اما توضیح دیگری در این زمینه ارائه نکرد و نگفت که چگونه قصد دارد در این رقابت پیروز گردد. حال رسانه‌های کشور کره جنوبی مدعی شده‌اند که هواوی قصد دارد با همکاری کمپانی BOE Technology اولین گوشی هوشمند تاشو را تولید کند.

BOE Technology اولین شرکت چینی متخصص در زمینه تولید پنل‌های نمایشگر تخت بود که سال ۲۰۱۷، تولید پنل‌های نمایشگر‌‌ اولد انعطاف پذیر خود را آغاز کرد. رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که این کمپانی چینی قصد دارد پنل‌های نمایشگر‌‌ اولد انعطاف پذیر ۸ اینچی بسازد تا هواوی بتواند از آنها در تولید موبایل‌های اولین موبایل هوشمند تاشو‌ از آن استفاده کند.

علاوه بر این، BOE Technology متعهد شده که ۴ نمونه‌ی آزمایشی از پنل‌های تاشور خود برای ۲ تولید کننده‌ دیگر بسازد و سفارشاتی در این زمینه دریافت نموده است اما رسانه‌ها هنوز نام این دو تولیدکنند‌ه‌ی موبایل را اعلام نکرده‌اند.

مشخص نیست که این کمپانی قادر خواهد ببود که تقاضای این دو کمپانی را فراهم آورد و بتواند با آنها همکاری کند اما در حال حاظر همکاری با هواوی برای این شرکت اولویت بالایی دارد و به احتمال قوی تولید پنل‌های آزمایشی برای این دو کمپانی ملبی نیست که هواوی را از روند همکاریشان نگران کند.

پیش از شایعاتی مطر شده بود که هواوی به کمک نمایشگرهای منعطفی که تامین شان برعهده رقیب دیرینه سامسونگ، یعنی ال جی است برای رونمایی از موبایل تاشو خود در آبان ماه امسال آماده می شود اما حال مشخص شده که این شایعات بی اساس بوده است. در همین حال،سامسونگ برای رونمایی از دیوایس تاشو خود طی ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه ریزی کرده است.

گفتنی است که غیر از هواوی و سامسونگ، اپل و مایکروسافت هم ظاهراً مشغول توسعه چنین دیوایسی هستند. شایعه شده که اپل هم آیفونی تاشو تا سال ۲۰۲۰ معرفی می کند و مایکروسافت هم پتنتی برای یک دیوایس مشابه با نام رمز «آندرومدا» ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی