ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام شرایط پیش فروش بسترن B30 – خرداد 97

شرایط پیش فروش خردادماه خودروی سواری B30 با موعدهای تحویل مرداد، شهریور و مهرماه 1397 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. شرایط جدید پیش فروش خودروی بسترن B30 - خرداد 97در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

شرایط پیش فروش خردادماه خودروی سواری B30 با موعدهای تحویل مرداد، شهریور و مهرماه 1397 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
شرایط جدید پیش فروش خودروی بسترن B30 - خرداد 97بسترن B30در این خودرو طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای متوسط است، انجام شده است.

لازم به ذکر است که طراحی با زنجیر تایم منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض این قطعه برای تمام طول عمر این موتور است که به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می انجامد.بسترن B30خودروی بسترن B30 به سری موتورهای 4GB مجهز بوده که این موتورها توسط شرکت FAW توسعه داده شده است که از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار اند؛ استاندارد آلایندگی موتور این خودرو یورو 5 بوده لذا با محیط زیست سازگاری متناسبی دارد.بسترن B30توان تولیدى موتور این خودرو 107 اسب بخار و بیشینه گشتاور 155 نیوتون بر متر است. همچنین داراى گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن است.خودروی بسترن B30بسترن B30 که از امکانات و آپشن های مناسبی با توجه به قیمت اعلام شده در بازار ایران همچون نمایشگر لمسی 7 اینچی، سیستم رهیاب (GPS)، پشتیبانی از دوربین دید عقب، کنترل مالتی مدیا با استفاده از کلید های روی فرمان خودرو، کروز کنترل، فرمان برقی و سانروف بهره مند است خودروهایی مانند BYD اف3، تندر90 پلاس، سیمبل و آریزو5 را به عنوان رقیب پیش روی خود می بیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی