ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکام استارز
تکنولوژی

الکام استارز بزرگترین گردهمایی زیست بوم استارتاپ‌ها در ایران خواهد بود

نمایشگاه الکامپ ۲۴ در چهار بخش استراتژیک شامل دولت هوشمند، پاویون استانها، الکام استارز و الکامپ برگزار می‌شود و در نشست خبری امروز سازمان نظام صنفی اعلام شد که  بخش استارتاپ‌های این نمایشگاه، بزرگترین گردهمایی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶

نمایشگاه الکامپ ۲۴ در چهار بخش استراتژیک شامل دولت هوشمند، پاویون استانها، الکام استارز و الکامپ برگزار می‌شود و در نشست خبری امروز سازمان نظام صنفی اعلام شد که  بخش استارتاپ‌های این نمایشگاه، بزرگترین گردهمایی کسب‌وکارهای نوپای ایرانی خواهد بود.

«مهدی حیدری» مدیر اجرایی الکامپ 24 بخش الکام استارز را به دو بخش گیمز(بازی‌ها) و ترندز(مطرح‌ها) تقسیم کرد و گفت:

«بخش الکام گیمز بر تولید بازی ایرانی و نشان دادن توان ایرانی در تولید محتوای سرگرمی تمرکز دارد. در بخش ترند نیز کسب‌وکارهای مطرح که الان جایگاهی پیدا کرده‌اند و همچنین موارد و تکنولوژی‌های مهم و آینده‌نگر دنیا مثل بلاک چین، IoT (اینترنت اشیا)، هوش مصنوعی و روباتیک و... می‌پردازد.»

الکام استارز

«محمدباقر اثنی عشری» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز در پاسخ به خبرنگار دیجیاتو بخش الکام گیمز نمایشگاه الکامپ 24 را متفاوت با سال گذشته خواند و وقوع آن را برای اولین بار در کنار الکامپ، نویدبخش نگاه جدی‌تری به این مقوله دانست. اثنی عشری تاکید می‌کند که در الکام گیمز امسال بیشتر حول تولید بازی ایرانی و نشان دادن توان ایرانی در تولید محتوای سرگرمی تمرکز خواهد شد و به دیجیاتو می‌گوید:

«بازی‌های رایانه‌ای در کشور ما دارای نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های متعددی هستند که از نظر ما جایگاه مسابقات بازی‌ها و این قبیل مسائل بیشتر در آن نمایشگاه‌هاست و نه الکامپ؛ لذا برگزاری مسابقات و اعطای جوایز و... همچون سال گذشته نیست و سعی شده بیشتر بر جنبه‌های بیزینسی این صنعت تاکید شود.»

او همچنین خبر داد که سعی شده وضعیت اینترنت عمومی و غرفه‌های نمایشگاه امسال بهتر از سال گذشته باشد و گزارشات مردمی را در بهبود این مورد در طول نمایشگاه حائز اهمیت خواند.

الکام استارز

«آرش برهمند» عضو کمیته اجرایی الکامپ۲۴ در این نشست خبری این همایش را متفاوت با سال‌های گذشته دانست و از سوق دادن استارتاپ‌ها به سمت مستقل شدن و آموزش‌های اولیه و افزایش اعتماد به نفس در آنها خبر داد و گفت:

«در طول چندسال برگزاری نمایشگاه الکامپ، این رویداد به  بزرگترین گردهمایی زیست بومی استارتاپ‌ها در ایران تبدیل شده و این مساله در رشد آنها نیز بی‌تاثیر نبوده است. مبنایی که ما در نمایشگاه امسال برای گزینش استارتاپ‌ها تعریف کرده‌ایم به این صورت است: شرکت‌ها عمری بیشتر از سه سال نداشته باشند، حتما محصول اولیه‌ای در مارکت داشته باشند، یک مینیموم سرمایه و کاربری را جذب کرده باشند، روی شاخه جدید فناوری حرکت کنند و از لحاظ درآمد‌زایی خطرپذیر باشند.»

الکام استارز

او خبر می‌دهد که تمامی پیام‌رسان‌های داخلی نیز در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند و چندین استارتاپ خارجی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد:

«از 130 استارتاپ شرکت کننده در سال گذشته، حدود 64 تا از آنها امسال با غرفه بالای 12 متر در نمایشگاه شرکت‌ کرده‌اند که همین موضوع دلالت بر بلوغ آنها و پیشرفتشان دارد. در این نمایشگاه علاوه بر ارائه طرح تجاری در بخش رقابتی مانند سال گذشته تمرکز ویژه بر ارائه VIP و حضور تمام بازیگران حوزه سرمایه‌گذاری از جمله VCها، بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود»

اثنی عشری نیز در ادامه از حضور موثر فین‌تک‌ها نیز در این رویداد گفت و هدف کلی الکامپ را حمایت از استارتاپ‌ها و رشد و اعتلای این نوع بازار در ایران عنوان کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از 6 الی 9 مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    رم ۲ ddr2 هفتاد تومن اگه قابلمه ای کنارتونه درشو بزارین با این نمایشگاهاتون

مطالب پیشنهادی