ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از انحصاری جدید پلی استیشن 4 با نام S.O.N رونمایی شد [تماشا کنید]

روز گذشته تریلر غافلگیر کننده بازی انحصاری جدید پلی استیشن 4 با نام S.O.N منتشر شد. این بازی که سبک آن وحشت و بقا است، در نگاه اول عجیب غریب و تاریک به نظر می ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۳

روز گذشته تریلر غافلگیر کننده بازی انحصاری جدید پلی استیشن 4 با نام S.O.N منتشر شد. این بازی که سبک آن وحشت و بقا است، در نگاه اول عجیب غریب و تاریک به نظر می رسد.

به گفته سازندگان بازی در استودیو RedG، این عنوان داستان پدری را روایت می کند که پس از گم شدن دخترش، برای پیدا کردن او راهی جنگل های پنسیلوانیا که نام آن «جنوب هیچ کجا» (South of Nowhere) است، می شود.

از روی تریلر بازی که آن در ادامه می توانید مشاهده کنید می توان حدس زد که بخش زیادی از S.O.N روی حرکت در تاریکی متمرکز خواهد بود. همچنین احتمالاً بازی شاهد جامپ اسکرهای زیادی نیز خواهد بود که در آن ها موجوداتی به کاراکتر اصلی حمله خواهند کرد.

هنوز اطلاعات کمی در رابطه با این عنوان وجود دارد. در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر در مورد انحصاری بودن بازی برای پلی استیشن وی آر، او با جواب منفی روبرو شد و S.O.N انحصاری پلی استیشن 4 خواهد بود.

طبق اعلام استودیو RedG در هفته جاری اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد. لازم به ذکر است که چیزی تا نمایشگاه E3 2018 نمانده و طبق اعلام سونی، باید منتظر نمایش هایی از عناوین مورد انتظار این کمپانی مانند قسمت دوم Last of Us و Spider-Man باشیم.

سونی اعلام کرده که قصد رونمایی از سخت افزار جدیدی را در E3 امسال ندارد و به طور ویژه روی معرفی انحصاری های پلی استیشن 4 متمرکز خواهد. هنوز مشخص نیست که آیا S.O.N هم در برنامه های کنفرانس امسال سونی جا دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    حیف که برای کامپیوتر نمیاد وگرنه مثه دو تا نسخه Outlast تمومش میکردم

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    بسم الله رحمان رحیم????????????

مطالب پیشنهادی