ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره رمضان ایرانسل
تکنولوژی

نگاهی به کمپین ایرانسل برای کاربران در ماه رمضان

ایرانسل و مارکت اندرویدی چارخونه کمپینی با شعار «رمضان؛ همه دعوتیم!» آغاز کردند که در آن کاربران می‌توانند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مذهبی، آشپزی، گیم و موارد دیگر را دانلود کرده و یا به تماشای فیلم بنشینند. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۲

ایرانسل و مارکت اندرویدی چارخونه کمپینی با شعار «رمضان؛ همه دعوتیم!» آغاز کردند که در آن کاربران می‌توانند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مذهبی، آشپزی، گیم و موارد دیگر را دانلود کرده و یا به تماشای فیلم بنشینند.

در این کمپین هدایایی هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که جوایز آن شامل خودروی سراتو 2000 (آپشنال) و شارژ رایگان ایرانسل است. اپلیکیشن‌های حاضر در این جشنواره شامل فیلم‌نت، زعفرون، پرشتاب و مبینا هستند که در ادامه نگاهی به هر یک از آنها خواهیم داشت.

فیلم‌نت

«فیلم‌نت» اولین سامانه نمایش فیلم و سریال در ایران بوده که از سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرده و تجربه‌ای مشابه نت‌فلیکس در ایران را برای کاربران رقم زده‌ است. در «فیلم‌نت» به فیلم‌های ایرانی، خارجی، هندی، انیمیشن‌های متنوع، فیلم‌های مستند، فیلم‌های کوتاه، تئاترهای ضبط شده، سریال‌های خارجی و ایرانی دسترسی دارید و به سادگی روی سایت یا اپلیکیشن می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. اپلیکیشن «فیلم نت» هم روی اندروید و هم روی iOS نصب می‌شود.

جشنواره رمضان ایرانسل
آرشیو کارگردانها در فیلمنت، آرشیو کاملیست.

در قوانین این سامانه مساله کپی رایت نیز حائز اهمیت ذکر شده و حق و حقوق تهیه‌کنندگان آثار داخلی در آن محفوظ مانده است. تمامی محصولات و تریلرها به همراه توضیحاتی درباره‌ی داستان و عوامل و برخی اطلاعات حاشیه‌ای دارند تا انتخاب فیلم در آن راحت شود. در ضمن می‌توانید دیدگاه خود درباره‌ی هر فیلم را برای بقیه فیلمبازها به نمایش بگذارید.

جشنواره رمضان ایرانسل
بخش مستندهای فیلم‌نت نیز دارای محتوای اختصاصی قابل توجهی است که فقط در همین سامانه یافت می‌شود.

چت آنلاینی هم برای این سامانه در نظر گرفته شده که کمک‌حال خوبی برایتان است تا هم سر از استفاده و بخش‌های مختلف فیلم‌نت در بیاورید و هم اینکه مشاوره برای دیدن فیلم و سریال بگیرید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

زعفرون

جشنواره رمضان ایرانسل

اگرچه هنوز هم احساس می‌شود تا موارد آموزشی به صورت مجازی و آنلاین به اندازه آموزش آفلاین کاربردی نیستند، با این حال اپلیکیشن‌ها و سایت‌های گوناگونی پیرامون آموزش‌های مختلف وجود دارد. در مورد آشپزی و آموزش آن اول کتاب‌های آموزشی شروع به کار کردند و بعد به برنامه‌های تلویزیونی و ویدئوهای آموزشی آنلاین رسید؛ اما اگر پا را کمی فراتر بگذاریم به اپلیکیشن‌های آموزش آشپزی می‌رسیم.

جشنواره رمضان ایرانسل
به کمک بخش «فوت و فن» می توانید کارهای ساده آشپزی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این نکته را اضافه کنیم که ویدیوها و تصاویر، همگی کیفیت مطلوبی دارند.

در اپلیکیشن ویدیوهایی آموزشی وجود دارد که توسط خود گروه اپلیکیشن ضبط شده‌اند می‌توانید با استفاده از آنها، به شکلی ساده‌تر مهارت خود را در آشپزی افزایش دهید. زعفرون با رویکرد ترویج عادات غذایی سالم، بانک جامعی از ویدیوهای آموزش آشپزی با دسته بندی های مختلف از جمله ( وعده غذایی ، مناسبتی، موادغذایی، ملل و ... ) تدارک دیده است. این اپلیکیشن به نوعی می تواند یک شبکه اجتماعی با محوریت آشپزی هم باشد؛ علاقه مندان به آشپزی قابلیت اشتراک گذاری تجربه های خود یا بحث با بقیه کاربران را خواهند داشت.

برای دریافت نسخه اندروید این برنامه اینجا را کلیک کنید.

پرشتاب

جشنواره رمضان ایرانسل

 

«پرشتاب» یک بازی اندروید است که صرفا در مارکت چارخونه ارائه شده و ترکیبیست از سبک رانر و تعقیب و ماشین‌سواری. تلفیق این سه ژانر نسبتا خوب جواب داده و اضافه کردن المان‌های بومی به آن باعث شده که بازی برای ایرانیان جذاب‌تر هم باشد.

ماشین‌هایی که در بازی حضور دارند از پیکان گرفته تا پورشه را شامل می‌شود و با انتخاب هر گزینه باید ضمن فرار از پلیس، موانع سد راهتان را کنار بزنید. بازی آپدیت‌های گوناگونی دریافت کرده و خواهد کرد که باعث حذف ایرادات جزیی آن و افزوده شدن امکانات جدید به آن شده است.

بازی ساخته شرکت آتیه پردازان دهناد است و نسخه 1.4.2 آن هم به تازگی در مارکت اندرویدی چارخونه عرضه شده است. 

مبینا

جشنواره رمضان ایرانسل

مبینا از برنامه‌های مذهبی این مجموعه است و در آن دسترسی به بیش از 150 دعا، مناجات و زیارت از کتاب مفاتیح الجنان برای کاربران فراهم شده. ادعیه ماه­‌های رمضان، رجب، شعبان و ذی­ الحجه، ادعیه ایام هفته، مناجات، زیارت و صلوات اهل بیت علیهم السلام در این اپلیکیشن موجود است.

با لمس هر عبارت، صوت مربوط به آن پخش می­ شود و شما می ­توانید به طور هم­زمان ترجمه­ ی فارسی را در پایین صفحه مشاهده کنید. در «مبینا» شما می ­توانید صوت دلخواه خود را از بین اجرای 50 مداح مختلف انتخاب کنید. از دیگر ویژگی­ های این اپلیکیشن می­ توان به قلم هوشمند قرآنی، امکان نشانه­ گذاری صفحه و مراجعه به آخرین مطالعه اشاره کرد. این برنامه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

کاربران جهت اطلاعات بیشتر و دسترسی به اپلیکیشن‌ها و یا عضویت پیامکی در آنها و البته شرکت در قرعه کشی جوایز آن می توانند به آدرس http://campaign.charkhoneh.com که صرفا توسط فروشگاه برنامه کاربردی «چارخونه» مهیا شده است مراجعه نمایند. در ضمن مشترکین ایرانسل می‌توانند جهت دیدن لیست این سرویس‌ها کد دستوری #97* را از تلفن همراه خود شماره گیری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    یه خوبی که مارکت چارخونه نسبت به کافه بازار داره اینه که هزینه اشتراک ها در اپلیکیشن ها به صورت روزانه (و نه یکجا) از کاربر گرفته میشه و پرداخت اون هم به سادگی با اعتبار ایرانسل هم قابل انجامه

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    زیر اولین عکس نوشتید فیل نت

مطالب پیشنهادی