ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به نمونه اولیه آیفون 2018 خبر از رنگ های جدید می دهند

به تازگی تصاویر منتسب به نسل بعدی آیفون 10 (آیفون 2018) منتشر شده که برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش می کند. این تصاویر که به واسطه یکی از کارخانه های هندی منتشر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

به تازگی تصاویر منتسب به نسل بعدی آیفون 10 (آیفون 2018) منتشر شده که برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش می کند.

این تصاویر که به واسطه یکی از کارخانه های هندی منتشر شده نشان از آیفون جدیدی دارد که از طراحی مشابه با آیفون 10 فعلی بهره می برد؛ همان لبه های گرد و دوربین دوگانه با ظاهری مشابه، ولی این بار در دو رنگ جدید سبز و بنفش.

آیفون 2018

علاوه بر این ها به نظر می رسد قابی از فولاد ضد زنگ و به رنگ طلایی اطراف گوشی را پوشانده باشد. با این حال شاید این قاب رنگی نقره ای داشته باشد که در این تصاویر در زیر نور زرد، طلایی دیده می شود.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه آیفون جدید باشیم؛ یک جایگزین برای آیفون 10، یک نسخه پلاس با ابعادی بزرگتر و در نهایت یک نمونه ارزان قیمت تر با طراحی مشابه با آیفون 10 ولی بهره مند از نمایشگر LCD در اندازه 6.1 اینچی.

احتمالاً این تصاویر مربوط به نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 باشد. پیش از این هم گمانه زنی هایی مطرح شده بود که اشاره به رنگ های متنوع این گوشی داشت.

آیفون 2018

اپل قبلاً هم آیفون ها را در رنگ های متنوع روانه بازار کرده بود. این موضوع خصوصاً وقتی که اپل طراحی آیفون های جدید را چندان دستخوش تغییر نمی کرد، به عنوان روشی برای جذب مشتریان در نظر گرفته می شد.

اپل با آیفون 6 اس رنگ رزگلد و با معرفی آیفون 7 رنگ جت بلک را اضافه کرد. علاوه بر این رنگ خاکستری فضایی را با مشکی مات جایگزین کرد و رنگ قرمز را برای آیفون 7 و 8 در نظر گرفت.

آیفون 10 در رنگ های نقره ای و خاکستری فضایی روانه بازار شده و بنا بر گزارش ها کمپانی ساکن کوپرتینو در حال کار روی یک نسخه طلای رنگ از این گوشی است.

در پایان باید اشاره کرد منبعی که این تصاویر را منتشر کرده پیش از این سابقه ای در اعلام شایعات پیرامون محصولات اپل نداشته است.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون 10 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی