ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی پروژکتور ۶۲۵ دلاری MIJIA را معرفی کرد

چند وقتی است که شیائومی با عرضه‌ی پروژکتور Mi Laser با روشنایی ماکزیمم ۵ هزار لومن، رسماً به دنیای پروژکتور‌ها وارد شده‌ است. این پروژکتور با قیمت ۱۵۰۰ دلاری‌اش سر و صدای زیادی به پا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

چند وقتی است که شیائومی با عرضه‌ی پروژکتور Mi Laser با روشنایی ماکزیمم ۵ هزار لومن، رسماً به دنیای پروژکتور‌ها وارد شده‌ است. این پروژکتور با قیمت ۱۵۰۰ دلاری‌اش سر و صدای زیادی به پا کرد و عنوان گرانترین محصول شیائومی را از آن خود نمود. حال این کمپانی چینی یک نسخه‌ی ارزانتر از این پروژکتور را با نام MIJIA عرضه نموده است.

پروژکتور Mi Laser

پروژکتور MIJIA قادر است که از فاصله ی سه متری پرده‌ی نمایش، تصویر‌ها را به وسعت ۴۰ تا ۱۲۰ اینچ  نمایش دهد و به نرخی معادل ۶۲۵ دلار عرضه می‌شود که در مقایسه با پروژکتور Mi Laser و دیگر رقبای همتایش، ارزانتر است.

این پروژکتور به همراه ۲.۰۷ میلیون لنز بازتابنده عرضه شده و از یک روش هدایت نور منحصر به فرد بهره می‌برد که می‌تواند درجه روشنایی را تا ۵ درصد افزایش دهد. همچنین این گجت از دانه‌های لامپ‌ OSRAM’s P1W/A استفاده می‌کند که قادر است روشنایی ۸۰۰ لومن و عمر ۱۰ ساله را برای این گجت به ارمغان آورد.

پروژکتور یاد شده از فرمت HDR10 پشتیبانی می‌کند که این مسئله موجب می‌شود تصاویر به نمایش گذاشته شده از تصویر با کیفیت‌تر و شفافتری برخوردار شوند.

علاوه بر این پروژکتور MIJIA از دو اسپیکر ۱۰ واتی به بزرگی ۲ اینچ بهره می‌برد و می‌تواند یا استفاده از آن‌ها افکت‌های صوتی سینمایی مناسبی فراهم آورد. ضمن اینکه قابلیت فوکوس خودکار در این گجت تعبیه شده که می تواند فاصله را تا پرده‌ی نمایش سنجیده و طی سه ثانیه‌ فوکوس مناسب را فراهم آورد.

شیائومی سیستم نرم‌‌افزاری PatchWall به کار رفته در تلویزیون‌های سری می را در گجت یاد شده نصب کرده و به همین دلیل کاربران قادرند با صدایشان پروژکتور MIJIA را کنترل کنند. این پروژکتور قرار است روز یازدهم خرداد ماه برای علاقه‌مندان به این نوع دستگاه‌ها عرضه گردد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به ویدیو پروژکتور اکسپریا تاچ سونی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMori
    iMori | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    یه پیگیری کنید شیاوومی چرا این پروژکتور هاش ایران نمیاد ! یا توسط چه شرکتی وارد میشه

مطالب پیشنهادی