ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح مفهومی iOS
تکنولوژی

ترکیب سیری با واقعیت افزوده در طرح مفهومی جدید iOS 12 [تماشا کنید]

در حالی که یک هفته تا برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در سن خوزه کالیفرنیا فاصله نداریم، جمعی از گرافیست‌های خلاق شروع به ارائه طرح‌هایی مفهومی از تغییرات iOS 12 کرده‌اند. یکی از این طرح‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

در حالی که یک هفته تا برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در سن خوزه کالیفرنیا فاصله نداریم، جمعی از گرافیست‌های خلاق شروع به ارائه طرح‌هایی مفهومی از تغییرات iOS 12 کرده‌اند.

یکی از این طرح‌ها ساخته مایکل کالکادا، دانشجوی سال چهارم طراحی در دانشگاه یورک و کالج شریدان تورنتو واقعا در کاناداست. این طراح خوش ذوق در طرح مفهومی خود تغییرات جالب و خلاقانه‌ای را به تصویر کشیده که شاید جالب‌ترین آن‌ها "Siri Sight" باشد؛ یک حالت واقعیت افزوده برای دستیار هوشمند سیری که بر مبنای دوربین و اطلاعاتی که از محیط اطراف دریافت می‌کند می‌تواند شما را به پاسخ سوال‌هایتان برساند.

طرح مفهومی iOS

اما به جز این، در طرح خیالی کالکادا قابلیت‌های دیگری هم دیده می‌شوند. به عنوان مثال نوتیفیکیشن‌ها گروه‌بندی شده‌اند و تنظیمات مجزای بیشتری برای دوربین در نظر گرفته شده است. همچنین حالت تاریک یکپارچه برای کل سیستم عامل، چت‌های گروهی در فیس‌تایم، کنترل ارتقاء یافته برای تنظیم صدا و تغییر و تحول کلی در رابط کاربری iOS از دیگر خصوصیاتی هستند که در این طرح مفهومی شاهد خواهید بود.

کالکادا برای نمایش این طرح مفهومی ویدیویی آماده کرده که در ادامه می‌توانید تماشایش کنید. توجه داشته باشید که این طرح، صرفا یک طرح خیالی است و احتمال دارد که iOS 12 کوچک‌ترین شباهتی به آن نداشته باشد. با این وجود شاید همین طرح‌های ساخته شده توسط طرفداران بتوانند آنقدر تأثیرگذار باشند که توجه اپل را هم به سوی خود جلب کنند.

کنفرانس ویژه توسعه دهندگان (WWDC 2018) اپل دوشنبه هفته آینده چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد که در دیجیاتو پوشش کاملی از این رویداد خواهیم داشت. امسال انتظار داریم که در کنار نسخه های جدید iOS و macOS شاهد رونمایی از نسخه های جدید مک بوک ها، iMac ها و آیپدها نیز باشیم. همچنین احتمال می رود اپل در WWDC 2018 از نسل دوم آیفون SE هم رونمایی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی