ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری منتسب به گوشی میان رده گلکسی A9 استار سامسونگ منتشر شد

اخیراً ویدیویی منتشر شده بود که گمان می رفت مربوط به گوشی گلکسی A9 استار باشد. به تازگی تصاویری منتسب به این گوشی میان رده قدرتمند منتشر شده که طراحی نهایی آن را نشان می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اخیراً ویدیویی منتشر شده بود که گمان می رفت مربوط به گوشی گلکسی A9 استار باشد. به تازگی تصاویری منتسب به این گوشی میان رده قدرتمند منتشر شده که طراحی نهایی آن را نشان می دهد.

بر اساس این تصاویر گلکسی A9 استار از دوربین دوگانه مشابه با طراحی آیفون بهره مند خواهد بود که در بالای سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. علاوه بر این در میانه قاب پشتی حسگر اثر انگشت دیده می شود. همچنین رنگ های مشکی و سفید این گوشی در تصاویر به چشم می خورد.

گلکسی A9 استار

طراحی دوربین دوگانه گلکسی A9 استار مشابه با آیفون 10 به نظر می رسد

بنا بر گمانه زنی ها گلکسی A9 استار از نمایشگر بی کران 6.3 اینچی بهره می برد و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز باریک به نظر می رسند. همچنین این نمایشگر رزولوشنی 1080 در 2220 را ارائه خواهد داد و از نوع امولد خواهد بود. دوربین جلویی این گوشی به حسگری 16 مگاپیکسلی مجهز شده و برای دوربین عقبی حسگرهای 16 و 24 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. علاوه بر این ها به نظر می رسد گوشی مورد بحث به کلید فعال سازی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ مجهز شده باشد.

بر اساس آنچه که در تأییدیه رگولاتوری ارتباطات چین (TENNA) دیده شده، گلکسی A9 استار احتمالاً از رمی 4 گیگابایتی بهره خواهد برد و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

گلکسی A9 استار

گلکسی A9 استار احتمالاً از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره خواهد برد

احتمالاً یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی نیرو بخش گلکسی A9 استار خواهد بود و این گوشی با اندروید 8.0 روانه بازار خواهد شد. سامسونگ هنوز زمان معرفی این موبایل را اعلام نکرده. با این حال احتمال می رود تنها در چین عرضه شود، البته احتمال عرضه آن در بازار سایر کشورهای آسیایی نیز دور از ذهن نیست.

 

تماشا کنید: ویدیوی منتسب به گلکسی A9 استار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی