ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می 8
تکنولوژی

آخرین اطلاعات از گوشی شیائومی می 8 ساعاتی پیش از رونمایی

گوشی هوشمند شیائومی می 8 فردا 10 خرداد ماه رسماً معرفی خواهد شد. تنها ساعاتی پیش از رونمایی هر اطلاعات جدیدی که از این گوشی منتشر شده را بررسی می کنیم. به تازگی تصاویری از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

گوشی هوشمند شیائومی می 8 فردا 10 خرداد ماه رسماً معرفی خواهد شد. تنها ساعاتی پیش از رونمایی هر اطلاعات جدیدی که از این گوشی منتشر شده را بررسی می کنیم.

به تازگی تصاویری از محافظ نمایشگر شیائومی می 8 منتشر شده که وجود بریدگی نمایشگر را تأیید می کند.

شیائومی می 8

همچنین بر این اساس به نظر می رسد حاشیه نمایشگر 2.5D باشد، به عبارتی در کناره ها، شیشه نمایشگر با شیب بسیار کمی به طرفین ادامه پیدا می کند.در این تصاویر درگاه 3.5 میلی متری هدفون به چشم می خورد.

شیائومی می 8

گزارش ها اشاره به کوپن هایی به ارزش 50 یوآن کرده اند که کمپانی چینی برای خریداران خوش شانس در نظر گرفته. همچنین تصویر برچسب مرتبط با خرده فروشی منتشر شده که خبر از گوشی Mi 8 SE می دهد.

بنا بر اطلاعاتی که در برچسب به آن اشاره شده، نسخه SE این گوشی مشخصاتی ضعیف تر از می 8 دارد. چیپست آن اسنپدراگون 710 است، در حالی که می 8 احتمالاً از اسنپدراگون 845 بهره خواهد برد. همچنین میزان رم آن 4 گیگابایت (در برابر رم 6 یا 8 گیگابایتی می 8) خواهد بود.

نسخه SE همچنین دارای بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود، ولی به نظر می سد از قابلیت تشخیص چهره کاربر که در می 8 تعبیه شده، بی بهره باشد. در صورتی که شیائومی می 8 با این فناوری روانه بازار شود، اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که از فناوری مشابه با Face ID آیفون 10 بهره می برد. علاوه بر این از اموجی های سه بعدی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی می 8
پوستری از شیائومی می 8 در کنار نسخه کوچکتر SE. بر اساس این تصویر به نظر می رسد نسخه SE نسبتِ نمایشگر به بدنه بالاتری داشته باشد.

با این حال دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسلی است در حالی که می 8 به دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

بنا بر گمانه زنی های پیشین شیائومی می 8 از حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه دوربین دو گانه با حسگرهای 16 و 20 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین نسخه اندروید آن 8.1 خواهد بود و با نسخه 10 رابط کاربری اختصاصی شیائومی، MIUI روانه بازار خواهد شد.

شیائومی می 8

پیش از این گزارش هایی در مورد بهره مندی شیائومی می 8 از حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر به گوش می رسید که البته این موضوع احتمالاً منتفی است. در عوض شیائومی بر GPS این گوشی تأکید کرده. شاید شاهد GPS دوگانه در این گوشی باشیم. همچنین احتمالاً یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیروبخش این گوشی خواهد بود.

نمایشگر می 8 احتمالاً 6.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 2200 و از نوع IPS خواهد بود.

گفته شده که شیائومی می 8 از فردا آماده پیش خرید خواهد بود و از 15 خرداد ماه برای خریداران ارسال خواهد شد. نسخه SE نیز از 18 خرداد ماه آماده فروش خواهد بود. با این حال قیمت آنها مشخص نشده است.

در رویداد فردا قرار است علاوه بر گوشی می 8، از دستبند Mi Band 3 و نسخه 10 رابط کاربری اختصاصی شیائومی، MIUI رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    برندهایی دیگر اصلا در باز وجود ندارند مثل اوپو،ویوو،وان پلاس،زد تی ای،شارپ و... که برندهای معتبری هستند ولی در ایران وجود ندارند.
    اچ تی سی، الجی، پیکسل،بلک بری،شیائومی،موتورولا و... هم برندهایی هستند که در بازار وجود دارند ولی قطعات یدکی اونها سخت پیدا میشه و گارانتی های درست و حسابی هم ندارند.
    بازار ایران بسیار انحصاریست و فقط به اپل، سامسونگ و هوآوی اجازه رشد داده شده است بقیه رو آوردن ورزشگاه خالی نباشه.
    اینجا ایران است و هر زمینه ای که در آن سودهای کلان وجود داشته باشد انحصاری میشود.
    نمونه اش صنعت خودرو،لوازم خانگی، شبکه های اجتماعی، لوازم الکترونیکی و...

    • pars
      pars | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

      بنظرم این قضیه به گارانتی کننده و وارداتش هم برمیگرده که فرضا شرکتهای قوی داخلی که شعبه و تبلیغ زیاد دارند مثل مدیاپردازش و مایکروتل و سامتل و امثالهم که زیاد هم نیستند اون برند رو بر عهده بگیرند

  • Escobar
    Escobar | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    اگه مثلا از دیجیکالا گوشی بگیریم ریجستر شدست ؟ چطوریه ؟

    • pars
      pars | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

      باید مثل هر گوشی دیگه فرایندش طی بشه

  • اردلان
    اردلان | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    چه فایده وقتی تو ایران نماینده رسمی نداره و راحت نمی تونی رجیسترش کنی

    • pars
      pars | ۹ خرداد ۱۳۹۷

      نماینده ی رسمی داره تسک می ایران هستش . مدیاپردازش هم در حال مذاکره با شیائومی برای کسب نمایندگیه که اگر موفق بشه عالی میشه چون این شرکت یعنی مدیاپردازش از نظر واردات و گارانتی فوق العادست

مطالب پیشنهادی