ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ خلاقانه‌‌ برای پرچمداران ایسوس؛ لباسی متشکل از ۸۹ گوشی [تماشا کنید]

به تازگی یک هنرمند معروف با همکاری یک تیم تبلیغاتی کارکشته، تبلیغ خلاقانه‌ای برای پرچمداران ایسوس یعنی ذنفون 5 و ذنفون 5 زد تهیه کرده‌اند. در این ویدیو هنرمند یاد شده با پوشیدن لباسی متشکل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به تازگی یک هنرمند معروف با همکاری یک تیم تبلیغاتی کارکشته، تبلیغ خلاقانه‌ای برای پرچمداران ایسوس یعنی ذنفون 5 و ذنفون 5 زد تهیه کرده‌اند. در این ویدیو هنرمند یاد شده با پوشیدن لباسی متشکل از این گوشی‌ها سعی می‌کند، حرکات جالبی را مقابل چشمان مخاطبین به نمایش بگذارد.

همانطور که می دانید سری ذنفون 5 شامل ذنفون 5، ذنفون 5 زد و ذنفون 5 لایت یا Q می‌شود که تمامی ‌آنها در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل سال گذشته معرفی شدند.

این شخص سعی کرده با پوشیدن لباسی متشکل از ۸۹ گوشی ذنفون، ظاهری عجیب را برای حود به ارمغان آورد و در این زمینه موفق بوده است چرا ویدیوی تبلیغاتی یاد شده هم اکنون توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند.

با اینکه بازیگر و هنرمند این ویدیوی تبلیغاتی اهل ایالات متحده‌ی آمریکاست اما هنوز مشخص نشده که بالاخره این دو موبایل قرار است به بازار‌های مختلف این کشور عرضه شود یا خیر اما به تازگی سایت آمازون آمریکا به پیش فروش ارزانترین مدل از خانواده‌ی ذنفون‌ 5 پرداخته و قرار است ذفنون 5 لایت (تنها موبایل این خانواده که بریدگی نمایشگر ندارد) را تا تیر ماه برای مشتریانش بفرستد.

دو مدل دیگر یعنی ذنفون 5 و ذنفون 5 زد در بالای نمایشگرشان بریدگی دارند و از نظر ظاهری بسیار بهم شبیه‌اند. بزرگترین تفاوت این موبایل سخت افزار به کار رفته در آنهاست چرا که ذنفون 5 زد از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد در حالی که در ذنفون  5 یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و ۶ گیگابایت رم تعبیه شده است.

علاوه بر این پرچمداران ایسوس با استفاده از هوش مصنوعی سعی می‌کنند کاربران را به عکسبرداران بهتری تبدیل کنند. علاوه بر این هوش مصنوعی موجود در این سری موبایل سعی می‌کند در زمان مورد نیاز، کارایی آن را ارتقا داده و سعی می‌کند در مسائل مختلف نظیر گیم، تجربه بهتری برای کاربر رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی