ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحول در ارائه خدمات پس از فروش؛ نتیجه تغییرات وسیع در ساختار بهمن موتور

روز گذشته واحد خدمات پس از فروش بهمن موتور میزبان جمعی از خبرنگاران بود تا ضمن پاسخگویی به سوالات ایشان در زمینه رضایت مندی مشتریان، پروژه های جدید خود برای در راستای ارائه خدمات پس ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

روز گذشته واحد خدمات پس از فروش بهمن موتور میزبان جمعی از خبرنگاران بود تا ضمن پاسخگویی به سوالات ایشان در زمینه رضایت مندی مشتریان، پروژه های جدید خود برای در راستای ارائه خدمات پس از فروش مطلوب را نیز اعلام نماید.

گروه بهمن پس از تغییر و تحوالات مالی و مدیریتی، هم اکنون به عنوان بخش خودروسازی از هولدینگ بزرگ قطعه سازی شرکت کروز شناخته می شود و به همین سبب در ظرف 1.5 الی 2 سال اخیر، تغییرات بزرگ بسیاری را تجربه کرده است و حالا بیش از گذشته برای دست یابی به سطح کیفی مطلوب و افزایش رضایت مندی مشتریان تلاش می کند.

خدمات پس از فروش بهمن موتور میر منصف

در همین راستا امیر میر منصف، رئیس سازمان خدمات پس از فروش بهمن موتور با ارائه توضیحاتی در خصوص خرید حجم عظیمی از قطعات یدکی خودروهای مزدا 3، بسترن B50 و B30 و ایجاد انبار های متعدد 5000 متری برای قطعات یدکی خودروهای هاوال، برنامه های این سازمان برای تحولات بزرگ در خدمات پس از فروش را تشریح کرد.

به گفته ایشان، همکاری با شرکت های بزرگ توزیع قطعات و کالا، باعث خواهد شد که تامین قطعه در بسیاری از نمایندگی های سطح کشور با سرعت بسیار بالایی ممکن شود و در این راستا ارسال قطعات مورد نیاز تا دو بار در روز برنامه ریزی شده است. در این راستا از همکاری شرکت های هوایی و توزیع مویرگی بزرگی نظیر ماهکس (که ارسال قطعات دیجیکالا را نیز برعهده دارد) کمک گرفته خواهد شد.

خدمات پس از فروش بهمن موتور

همچنین سفارش گذاری و تامین قطعات یدکی خودروهای مزدا 3 با توجه به شرایط ایجاد شده در روابط بین المللی با افق بلند مدت صورت گرفته است و برهمین اساس مالکین این خودروها می توانند با خیال آسوده از وجود قطعات یدکی از خودرو خود استفاده نمایند.

خدمات پس از فروش بهمن موتور

تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش تا ده سال پس از پایان تولید، یکی دیگر از تعهدات گروه بهمن به مشتریان است و در این زمینه نیز با توجه به قطع تولید خودرو بسترن B50، برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش مطلوب مشتریان طراحی شده و حتی در این راستا کمپین هایی نیز برای خدمات دهی رایگان و جلب رضایت مشتریان این خودروها اجرا خواهد شد.

خدمات پس از فروش بهمن موتور

ارائه خودرو جایگزین در صورت خواب خودرو در نمایندگی

یکی از خدمات رایج در سطح جهان، وجود خودروهای یدکی و جایگزین برای خدمات طولانی مدت است. در این راستا گروه بهمن نیز به تازگی چند دستگاه بسترن B30 و هاوال H2 را مهیا کرده است، تا در صورت بروز شرایط خاص و خواب خودرو در نمایندگی های خدماتی، این خودروها در اختیار مالکین قرار داده شود و از بروز مشکل در رفت و آمد مشتریان (در اثر ماندن خودرو در تعمیرگاه) جلوگیری به عمل آید.

خدمات پس از فروش بهمن موتور

حالا بهمن موتور با تعریف خودروهای جایگزین به نام SERVICE LOANER، شاید برای اولین بار در ایران، چنین راهکاری را برای مشتریان خود عملی کرده است، هرچند این برنامه فعلا تنها در تهران اجرا می شود و قرار است به زودی سایر شهر های بزرگ کشور نیز مشمول این طرح شوند.

نصب بارکد مخصوص با شماره ردیابی نامتوالی و دارای هولوگرام امنیتی برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی و غیر شرکتی و تعریف سرویس موبایل سرویس برای ارائه خدمات در محل منزل مشتریان در کنار طراحی یک اپلیکیشن مخصوص بررسی قیمت و شرایط قطعات یدکی و خدمات پس از فروش از جمله کارهای دیگریست که می تواند بهمن موتور را به یک کمپانی متفاوت در زمینه خدمات پس از فروش مبدل کند.

خدمات پس از فروش بهمن موتور

در نهایت نیز با عقد قرارداد میان سازمان خدمات پس از فروش بهمن موتور و ناوگان امدادی کانون اتومبیل رانی و جهان گردی، مجموعه خودروبر و خودروسوارهای طرف قرارداد با کانون وظیفه امداد رسانی جاده ای برای محصولات بهمن خودرو را بر عهده گرفته اند و از این رو سطح خدمات رسانی در جاده های کشور افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • peman_agha
    peman_agha | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    بهمن موتور آخره کلاهبردارا ست . دو روز پیش مثلا از ساعت 9 صبح ثبت نام هاوال H2 بود . من از سه طرف با گوشی وتبلت و کامپیوتر خواستم ثبت نام کنم اما حتی برای ثانیه ای هم قسمت فروش سایتشان باز نشد . و در ساعت ده صبح نیز اعلام کردن که بعلت استقبال زیاد ظرفیت تکمیل شد و تمام . حالا کی ثبت نام کرد خدا میداند .

مطالب پیشنهادی