ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ Omen 15
تکنولوژی

رونمایی HP از لپ تاپ Omen 15 با گرافیک GTX 1070 و نمایشگر 4K

HP با رونمایی از نسخه به روز شده لپ تاپ Omen 15 نشان داده قصد واگذاری حوزه گیمینگ به رقبایی نظیر ایسوس و MSI را ندارد. به روزرسانی های این دستگاه شامل کیس باریکتر، کاهش چشمگیر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۸

HP با رونمایی از نسخه به روز شده لپ تاپ Omen 15 نشان داده قصد واگذاری حوزه گیمینگ به رقبایی نظیر ایسوس و MSI را ندارد.

به روزرسانی های این دستگاه شامل کیس باریکتر، کاهش چشمگیر حاشیه های نمایشگر و توان محاسباتی بیشتر به لطف پردازشگر گرافیکی انویدیا است.

کیس لپ تاپ Omen 15 مثل مدل قبلی دارای طراحی «جت جنگنده» با خطوط تیز و زاویه دارد قرمز در پس زمینه مشکی است که به ادعای کمپانی سازنده نسبت به مدل قبلی ۷.۴ درصد کوتاه تر و حدود ۵ درصد باریک تر شده؛ وزن دستگاه نیز بر اساس مدل کارت گرافیک بین ۲.۲ و ۲.۴ کیلوگرم متغیر است. لپ تاپ Omen 15مهم ترین تغییر اعمال شده در مدل جدید کاهش ۶۵ درصد از حاشیه دو طرف نمایشگر و ۳۵ درصد از حاشیه های بالا و پایین آن است. گزینه های در نظر گرفته شده برای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی شامل رزولوشن های 1080p و 4K با نرخ رفرش 60Hz و 1080p با نرخ رفرش قابل توجه 144Hz است. برخی مدل های لپ تاپ Omen 15 به لطف فناوری G-SYNC انویدیا گیم پلی بازی را به مراتب روانتر اجرا خواهند کرد.

لپ تاپ Omen 15
مقایسه مدل قبلی (سمت چپ) و مدل جدید Omen 15

همانطور که انتظار می رفت HP محصول جدید خود را به چیپست نسل هشتم اینتل مجهز کرده که در مدل های شش و چهار هسته ای از راه میرسند. از نظر کارت گرافیک نیز Omen 15 از سری GTX 1070 Max-Q بهره می برد که نسبت به نسل قبل یک مدل ارتقا پیدا کرده و نوید پردازش روانتر را به همراه میاورد. مدل پایه به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی M.2 SSD و ۱ ترابایت هارد مجهز شده اما با پرداخت هزینه بیشتر از ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه M.2 SSD و ۱ ترابایت هارد بهره مند خواهید شد.

کمپانی سازنده برای بهینه سازی تهویه سراغ فن های خنک کننده FDB با پره های بزرگتر رفته که دوام بالا و نویز کم از مزایای آنها به شمار می رود. لپ تاپ Omen 15

یکی از قابلیت های Omen 15 استریم بازی روی دستگاه هایی است که توان پردازشی بالایی ندارند. این قابلیت برای نخستین بار در این دستگاه عرضه شده اما HP قصد به کارگیری آن در مدل های آتی را نیز دارد.

این لپ تاپ از هفتم مرداد ماه به بازار عرضه می شود و خریداران برای مدل مجهز به پردازشگر گرافیکی GTX 1050Ti باید ۹۷۹ دلار و برای مدل بهره مند از GTX 1070 Max-Q و نمایشگر 4K باید ۱۶۹۹ دلار بپردازند.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به لپ تاپ میت بوک اکس پرو هواوی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aminc
    Aminc | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    ویدیو رو اشتباهی آپلود کردین

مطالب پیشنهادی