ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش هیوندای سوناتا هیبرید ٢٠١٨ با افزایش قیمت باورنکردنی اعلام شد

هیوندای چند سالی است که رسما با عرضه محصولات پاک به جمع هیبریدی سازان جهان وارد شده است. یکی از خودروهای محبوب این کمپانی در ایران، سوناتا بوده که به تازگی شرکت پاکرو به عنوان ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

هیوندای چند سالی است که رسما با عرضه محصولات پاک به جمع هیبریدی سازان جهان وارد شده است. یکی از خودروهای محبوب این کمپانی در ایران، سوناتا بوده که به تازگی شرکت پاکرو به عنوان نماینده رسمی هیوندای در کشور خوش نقشمان، اعلام کرده است مدل هیبریدی ٢٠١٨ این خودرو را با قیمت ٣٨٩ میلیون تومان در تعداد محدود به فروش مى رساند.
تحویل این سدان پرفروش کره ای 30 روز کاری است.سوناتا هیبرید ٢٠١٨در مجموعه فنی سوناتا هیبرید ٢٠١٨ ، شاهد بکارگیری یک موتور بنزینی ۲ لیتری ۴ سیلندر از نوع تنفس طبیعی هستیم که می ‌تواند ۱۵۴ اسب بخار قدرت را تولید کند. این موتور بنزینی به دو عدد الکتروموتور با قدرت‌ های ۵۱ و ۶۷ اسب بخار متصل شده و به این ترتیب در حالت کلی قدرتی در حدود ۲۰۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌ دهند.
گفته می شود در این سدان خبری از گیربکس ۸ دنده خودکار کاملاً جدید نبوده و این جعبه دنده تنها بر روی مدل توربو ۲۴۵ اسب بخاری این خودرو نصب خواهد شد و مدل هیبریدی مذکور با همان گیربکس ۶ دنده خودکار قبلی راهی جاده های کشورمان خواهد شد.
البته لازم به ذکر است که این جعبه دنده مذکور هرگز جزء نفاط ضعف این خودرو نبوده و به کمک آن تعویض دنده‌ها می‌تواند کاملاً و البته به صورت واقعی در اختیار راننده باشد.
سوناتا هیبرید ٢٠١٨در خصوص امکانات نیز مثل همیشه هیوندای دست پری دارد و شاهد مواردی چون گرمکن صندلی‌ های جلو و عقب، تهویه صندلی‌ های جلو، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم هشدار نقطه کور، فرمان سه حالته برقی، تنظیم برقی صندلی‌ های جلو، حافظه صندلی راننده، گرمکن فرمان، نمایگشر لمسی، بلوتوث، تهویه خودکار دوگانه، پرده‌های جانبی عقب، پرده عقب برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سانروف برقی، سقف پانوراما، چراغ‌ های زنون، سیستم صوتی حرفه‌ ای و کروز کنترل هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    مملکته خرتو خری همین میشه اخرش هروز دزدیه بیشتر

  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    مملکت افسار گسیخته :)) به امید روزای بدتر از این.باید کلا بد شه تا روزای خوب برسن

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    بشینین تا بیان‌ بخرن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی