ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس‌هایی از موتورولا وان پاور پیش از رونمایی لو رفت؛ بازهم تقلید از آیفون 10

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا هم به دنبال تولید و عرضه‌ی تلفن هوشمند جدیدی است که بسیار به آیفون 10 اپل شباهت دارد. این موبایل که موتورولا وان پاور نام دارد، قسمتی از پروژه‌ی اندروید ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا هم به دنبال تولید و عرضه‌ی تلفن هوشمند جدیدی است که بسیار به آیفون 10 اپل شباهت دارد. این موبایل که موتورولا وان پاور نام دارد، قسمتی از پروژه‌ی اندروید وان گوگل بوده و از به روز رسانی‌هایی نرم‌افزاری منحصر به فردی بهره خواهد برد.

به تازگی عکسی از این موبایل منتشر شده که نشان می‌دهد موتورولا وان پاور از یک نمایشگر تقریباً بدون حاشیه بهره می‌برد و به مانند آیفون 10 یک بریدگی در بالای صفحه‌ نمایش آن تعبیه شده است. علاوه بر این بدنه‌ی پشتی این موبایل، یک دوربین دوگانه قرار گرفته که از لحاظ ظاهری به دوربین بکار رفته در گرانترین آیفون شباهت زیادی دارد. با این تفاوت که دوربین یاد شده در گوشه‌ی راست بالای بدنه‌اش قرار دارد.

در حال حاضر مشخصاتی از این موبایل منتشر نشده و هنوز معلوم نیست که این موبایل چه زمانی معرفی یا عرضه خواهد شد اما این گوشی در واقع دومین موبایل موتورولا از پروژه‌ی اندروید وان به شمار می‌رود. اولین موبایل اندروید وان کمپانی موتورلا موتو X4 بود که سال گذشته به بازار عرضه شد. علاوه بر این گزارش شده که به احتمال قوی سری موتو X دیگر ادامه نخواهد دشت چرا که پروسه‌ی تولید موتو X5 کنسل شده است.

نکته جالب اینجاست که در ابتدای نام گوشی یاد شده، کلمه‌ی موتو به چشم نمی‌خورد اما هنوز نام این محصول توسط موتورولا تایید هم نشده است. با این حال به نظر می‌رسد شرکت تولید کننده‌ی موبایل‌های هوشمند موتورولا و کمپانی مادرش لنوو پس از عرضه‌ی موبایل‌هایی از سری موتو G6 و موتو E5 هنوز هم سال شلوغی را در پیش دارند.

علاوه بر وان پاور، موتورلا رسماً اعلام کرده که موبایل میان رده‌ی موتو Z3 Play را در روز شانزدهم خرداد ماه معرفی خواهد کرد و به تازگی اولین تصاویر زنده‌ی رسمی این گوشی نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

 

تماشا کنید: ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا موتو Z2 فورس ادیشن

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    خاک بر سرشون همه کمپانیای که ادعاشون به فلک میرسید حالا شدن مثل تولید کننده های زیر زمینی چینی که مخصوصا قبلا گوشی فیک و کلون از روی محصولات موفق بازار میزدن
    بازم به سامسونگ که به این خفت تن نداده هنوز

  • ali00000000
    ali00000000 | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    همچین میگید آیفون ۱۰که انگار اولین بار اپل اینجوری گوشی داد بیرون

مطالب پیشنهادی