ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پسورد
امنیت

نسخه جدید و متحول شده وان پسورد برای ویندوز منتشر شد

شرکت امنیتی AgileBits به تازگی به‌روزرسانی مهمی برای اپلیکیشن مدیریت رمز عبور وان پسورد منتشر کرده که آن را به طور کامل متحول می‌کند. وان پسورد 7 برای ویندوز به رابط کاربری جدیدی مزین شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

شرکت امنیتی AgileBits به تازگی به‌روزرسانی مهمی برای اپلیکیشن مدیریت رمز عبور وان پسورد منتشر کرده که آن را به طور کامل متحول می‌کند. وان پسورد 7 برای ویندوز به رابط کاربری جدیدی مزین شده و قابلیت‌هایی دریافت کرده که تا پیش از این در اپلیکیشن حضور نداشتند.

به‌روزرسانی نسخه ویندوز در حالی منتشر می‌شود که AgileBits هفته گذشته همین تغییرات را برای نسخه مک او اس اپلیکیشن به ارمغان آورده بود. با این وجود در نسخه ویندوز به غیر از تغییرات ظاهری یک قابلیت بسیار مفید دیگر هم دیده می‌شود که در نسخه مک آن را نخواهید داشت.

حالا می‌توانید با دریافت نسخه جدید، از ویندوز هلو برای تشخیص چهره و همچنین حسگر اثر انگشت برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید که دو روش امنیتی ساده برای دسترسی اما بسیار قدرتمند برای محافظت از حریم شخصی شما به حساب می‌آیند.

وان پسورد برای مک

اما تغییرات رابط کاربری هم به نوبه خود مفید و کاربردی بوده‌اند. در وان پسورد 7 مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن به سایدبار جدید آن منتقل شده‌اند. همچنین یک پنجره پاپ آپ نیز برای دسترسی سریع به رمزهای عبور در نظر گرفته شده است.

در وان پسورد جدید همچنین می‌توانید به دیتابیس Have i Been Pwned  دسترسی داشته باشید. به لطف این ابزار می‌توانید بفهمید که آیا تا کنون حساب ایمیل‌تان مورد دستبرد هکرها قرار گرفته یا رمز عبورتان تا حالا فاش شده است یا خیر.

وان پسورد مثل همیشه برای 30 روز اول استفاده رایگان است، اما از آن به بعد برای ادامه استفاده باید حق اشتراک بخرید که هر پکیج قیمت‌ متفاوتی دارد. در حال حاضر حق اشتراک ماهیانه این سرویس 2.99 دلار است و همین هزینه برای حساب‌های کاربری خانوادگی به 4.99 دلار می‌رسد.

برای دریافت وان پسورد ویندوز می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که در صورت پرداخت حق اشتراک برای نسخه ویندوز لازم است برای نسخه مک به صورت جداگانه حق اشتراک بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی