ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نامه فعالان آی تی به رییس جمهور
تکنولوژی

جهرمی: مشکلات کیفیت اینترنت به زودی برطرف می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت که اینترنت افت سرعت نداشته اما کاهش کیفیت اینترنت رخ داده که به زودی برطرف می‌شود. جهرمی با اشاره به حکم قضایی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت که اینترنت افت سرعت نداشته اما کاهش کیفیت اینترنت رخ داده که به زودی برطرف می‌شود.

جهرمی با اشاره به حکم قضایی صادره برای فیلترینگ تلگرام تایید کرد که بخشی از افت کیفیت این روزها در اثر فیلترینگ بوده است. او همچنین تاکید کرده که از 200 هزار شغل فضای مجازی، 35 هزار مورد مربوط به تلگرام بوده که در حال حاضر با فیلترشکن یا نسخه‌های غیررسمی به کسب‌وکار خود ادامه می‌دهند.

وزیر ارتباطات پس از بحث کاهش کیفیت اینترنت در روزهای اخیر، در رابطه با اقدامات مثبت وزارت ارتباطات گفت:

«ما هم به ارتقای کیفیت بازی‌های رایانه‌ای پرداختیم که جوانان به نحوه وضعیت آن اعتراض داشتند و همچنین برای کسب‌وکارهای نوپا خدماتی را فراهم کردیم تا مشکلاتشان برطرف شود. سرویس‌های داخلی که مسیریابیشان از داخل دچار مشکل شده بود با تشکیل کارگروهی مشکلاتشان حل و فصل گشت. اما کیفیت بحث اینترنت که خود من هم با آن مشکل دارم و خواهان برطرف شدنش هستم امیدوارم ظرف روزهای آینده به کلی درست شود.»

جهرمی از ایجاد تصمیمات جدید برای تلگرام اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «ما صاحب تصمیم نیستیم اگر صاحب تصمیم‌ها تصمیم جدیدی گرفتند خودشان اعلام می‌کنند.»

کاهش کیفیت اینترنت

پیش‌تر مجلس اعلام کرده بود که باید مشخص شود چرا سرعت اینترنت کاهش یافته و باید هرچه سریعتر سرعت اینترنت افزایش یابد. کاهش سرعت اینترنت پس از فیلتر شدن تلگرام، مشکلی‌ست که کلیه کاربران در هفته‌های اخیر به آن دچار شدند و مدیر رگولاتوری نیز آن را تایید کرد.

اختلالات اینترنتی موجب شد تا فعالیت‌ها و کسب و کارهای مرتبط با فضای مجازیتحت تاثیر قرار گیرند؛ از تراکنش‌های بانکی معمول میان شهروندان گرفته تا برنامه نویسان متخصص؛ موضوعی که ضرر و زیان آن شعاع زیادی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Dexter Morgan
    Dexter Morgan | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    شما اول از روی دکمه ی فیلترینگ پاشو نمیحواد مشکل برطرف کنی

    • milad
      milad | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

      رو دکمه فیلترینگ جهرمی ننشسته که اون بخواد بلند شه

  • mahdi
    mahdi | ۹ خرداد ۱۳۹۷

    اصن مگه بقیه گزیرا چیکار کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی