ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از نمونه عکس های دوربین Mi 8 تا تصاویر جدید محصولات شیائومی پیش از رونمایی

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد شیائومی باقی مانده، به تازگی رندرهایی از سه محصول منتشر شده که گفته می شود شاهد معرفی رسمی آنها خواهیم بود. این سه محصول، اسمارت فون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد شیائومی باقی مانده، به تازگی رندرهایی از سه محصول منتشر شده که گفته می شود شاهد معرفی رسمی آنها خواهیم بود. این سه محصول، اسمارت فون شیائومی می 8، شیائومی Mi 8 SE و می بند 3 خواهند بود. تا به امروز بیشترین اطلاعات را از موبایل می 8 داریم که نه تنها تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده، بلکه مشخصات سخت افزاری کامل آن نیز فاش شده.

شیائومی می 8 قرار است همراه با نمایشگری 6.3 اینچی از نوع LCD از راه برسد که رزولوشن 1080x2220 را به نمایش در می آورد. چیپست اسنپدراگون 845 زیر شنل دستگاه جای گرفته و از دیگر مشخصات آن می توان به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در پشت دستگاه دوربینی دوگانه (با دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی) جای گرفته و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، سوخت رسانی به می 8 را برعهده دارد.

شیائومی می 8

از طرف دیگر موبایل شیائومی Mi 8 SE هم از بریدگی نمایشگر بهره مند خواهد بود و برخلاف می 8 استاندارد، لبه هایی و نمایشگری کوچکتر دارد. در حال حاضر مشخصات سخت افزاری این دستگاه فاش نشده اما گفته می شود که باید منتظر استفاده از اسنپدراگون 710 باشیم. در پشت این موبایل هم دوربینی دوگانه تعبیه شده و احتمالاً خبری از اسکن سه بعدی برای تشخص چهره نخواهد بود؛ قابلیتی که البته راه خود را به شیائومی می 8 باز می کند.

در نهایت نیز نوبت به نسل سوم یکی از محبوب ترین بندهای سلامتی می رسد. شیائومی می بند چیزی بالغ بر 18 درصد از بازار را طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی مال خود کرد که باعث می شود در جایگاهی برابر با اپل واچ قرار بگیرد.

علاوه بر رندرهای منتشر شده از این سه دیوایس، مدیرعامل شیائومی، لِی جون نیز اخیراً چهار نمونه تصویر به ثبت رسیده با شیائومی می 8 را منتشر کرده که توانایی های تصویربرداری این دستگاه را در روشنایی روز و نیز در شرایط کم نور به رخ می کشند؛ شیائومی می 8 تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی معرفی می شود و می توانید تا آن زمان، از تصاویر پایین لذت ببرید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    پوشش زنده مراسم رو نمیذارید ؟!

مطالب پیشنهادی