ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: موبایل‌های سری گوگل پیکسل 3 توسط فاکسکان ساخته می‌شود

سری نخست موبایل های پیکسل گوگل، اسمارت فون هایی تحسین برانگیز بودند که البته فروش بسیار کم آنها نتوانست انتظارات را برآورده کند. بعد از یک سال، خانواده پیکسل 2 جایگزین مدل های قبلی شد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سری نخست موبایل های پیکسل گوگل، اسمارت فون هایی تحسین برانگیز بودند که البته فروش بسیار کم آنها نتوانست انتظارات را برآورده کند. بعد از یک سال، خانواده پیکسل 2 جایگزین مدل های قبلی شد و به همین خاطر، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسید که طی پاییز آتی هم شاهد عرضه گوگل پیکسل 3 باشیم.

در حالی که طی چند وقت اخیر شایعاتی درباره موبایل های بعدی گوگل شنیده ایم، منابع نزدیک به خبرگزاری بلومبرگ تایید کرده اند که امسال هم شاهد عرضه یک مدل استاندارد و یک مدل «XL» خواهیم بود که مدل بزرگ تر، از نمایشگر لبه تا لبه و بریدگی نمایشگر در بالا بهره می برد.

منابع می گویند که در این بین، مدل کوچکتر گوگل پیکسل 3 به نمایشگر گران قیمت تر و بریدگی آن مجهز نخواهد بود. گفته می شود که بریدگی نمایشگر گوگل پیکسل 3 اکس ال میزبان دو لنز دوربین خواهد بود و حاشیه پایین نمایشگر را حفظ خواهد کرد تا اسپیکرهای جلویی داخل آن تعبیه شوند. هر دو موبایل کماکان از یک دوربین در پشت بهره می برند اما افکت بوکه را به صورت نرم افزاری روی تصاویر اعمال می کنند.

سایر جزییات منتشر شده از خانواده پیکسل 3 نیز بسیار جالب است. منابع می گویند که گوگل برای ساخت موبایل های خود با فاکسکان وارد مذاکره شده که تولیدکننده اصلی آیفون های اپل است. علاوه بر این، گوگل از ماه ژانویه برخی از استعدادهای HTC را به استخدام خود در آورد و این افراد از آن زمان در حال کار روی سخت افزار و نرم افزار پیکسل 3 بوده اند. اندروید به روزرسانی شده با قابلیت های پیشرفته تر هوش مصنوعی نیز در دستور کار است و می تواند تا پیش از سال جدید میلادی از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    اخرین موبایلشو با قیمت پنج میلیون داد با اون همه نقص! حتما اینو میخواد ده میلیون بکنه تو پاچه مردم.

مطالب پیشنهادی