ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Fallout 76 معرفی شد [تماشا کنید]

بعد از آن كه بتسدا طى روزهاى گذشته تيزرى را در فضاى مجازى منتشر كرده بود، بسيارى از كاربران منتظر معرفى قسمت جديد فال اوت بودند كه سرانجام امروز اين اتفاق رخ داد. البته اين ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۰

بعد از آن که بتسدا طى روزهاى گذشته تیزرى را در فضاى مجازى منتشر کرده بود، بسیارى از کاربران منتظر معرفى قسمت جدید فال اوت بودند که سرانجام امروز این اتفاق رخ داد.

البته این بازى کمى با حدس هاى کاربران فرق داشته و Fallout 76 نام دارد. با توجه به نام بازى میتوان حدس زد که اتفاقات این عنوان قبل از قسمت چهارم جریان خواهد داشت. یعنى زمانى که جهان تازه بازسازى خود بعد از یک فاجعه هسته اى را آغاز کرده است. پیش از این احتمال می رفت که فال اوت جدید در واقع ریمستر نسخه های پیشین این مجموعه باشد.

تریلری که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد، اطلاعات زیادى از بازى را در اختیار ما قرار نمى دهد اما مى توان بعضى از المان هاى همیشگى سرى فال اوت را در آن مشاهده کرد. در حال حاضر شایعاتى مبنى بر این که Fallout 76 حاوى بخش آنلاین خواهد بود، شنیده مى شود.

سرى فال اوت همیشه به دنیاى وسیع و بخش تک نفره طولانى شهره هستند و مشخص نیست که حضور بخش آنلاین در این نسخه، باعت رخ دادن چه تغییراتى در هسته اصلى بازى خواهد شد.

در ضمن، ظاهراً نام بازی به پناهگاه 76 باز می گردد که پیش از این نیز در قسمت های سوم و چهارم این سری، نامش را شنیده بودیم. این پناهگاه پیش از این به عنوان محلی برای آزمایش های انسانی شناخته می شده و طبق ویکی بازی، جمعیتی 500 نفری دارد.

بتسدا پیش از این اعلام کرده بود که کنفرانس امسال این کمپانی در E3، طولانی ترین برنامه آن ها در تاریخ این رویداد خواهد بود. در هر صورت باید منتظر انتشار اطلاعات جدید از Fallout 76 و دیگر بازی این کمپانی یعنی Rage 2 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    ۴ شد ۷۶؟؟؟؟؟؟

  • mohsen
    mohsen | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    بتسدا??فالوت???

  • مشروط شونده
    مشروط شونده | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    به نظر میرسه یه بازی میان نسلی باشه، مثل new vegas.
    منتظر فالوت 5 بودیم :(

مطالب پیشنهادی