ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ترکیب کانتر و پابجی در CrossFire Legends؛ بتل رویال را فراموش کنید

بدون مقدمه یک راست می‌رویم سر اصل مطلب؛ بازی CrossFire Legends همان‌قدر که در حالت PVP خود که الهام گرفته از عنوان اصلی و کانتر استرایک است، موفق ظاهر شده به همان اندازه در حالت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بدون مقدمه یک راست می‌رویم سر اصل مطلب؛ بازی CrossFire Legends همان‌قدر که در حالت PVP خود که الهام گرفته از عنوان اصلی و کانتر استرایک است، موفق ظاهر شده به همان اندازه در حالت بتل رویال شکسته خورده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. در واقع اثر جدید تنسنت را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد؛ عنوانی خوب منهای بخش بتل رویال.

همانگونه که در هفت سنگ و معرفی اجمالی بازی گفتیم، CrossFire Legends پورت موبایل عنوانی کامپیوتری با نام CrossFire است؛ یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های تیراندازی که بیش از 650 میلیون بازیکن ثبت‌نام شده‌ دارد. تنسنت هم به خاطر محبوبیت زیاد این عنوان، تصمیم گرفت تا پورت موبایل را با نام Legends عرضه کند.

CrossFire Legends
اگر همانند بخش PVP قسمت بتل رویال هم «اول شخص» بود باز وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

نکته اینجاست برخلاف بازی اصلی، تنسنت برای Legends با یک تیر دو نشان زده و هم حالت‌های گیم‌پلی CrossFire را به نسخه تلفن‌های هوشمند آورده و هم به خاطر محبوبیت زیاد سبک بتل رویال، این بخش را به عنوانش اضافه کند تا بازیکن‌ها هر کدام را که خواستند تجربه کنند.

اگر ابتدا ترجیح دهید بخش بتل رویال را بازی کنید، احتمالا CrossFire Legends را با وجود پابجی موبایل و Rules of Survival یک عنوان کاملا اضافی بخوانید و با خود بگویید که از کمپانی بزرگ تنسنت با تمام تجربه‌هایش، این اشتباه بعید بود. البته بازی در حالت بتل رویال اصلا بد نیست.

CrossFire Legends
بخش بتل رویال دارای سه حالت «تک‌نفره»، «دو‌نفره» و «گروهی» است.

اتفاقا با وجود کیفیت پایین‌تر بافت‌ها نسبت به پابجی موبایل اما از لحاظ ثبات گرافیک، بازی در برابر بقیه عناوین مشابه عملکرد بهتری از خود به جای می‌گذارد و تقریبا تمام مدت با فریم ثابت به تجربه این عنوان ادامه می‌دهید. جدا از اینکه به خاطر گرافیک بهتر نسبت به Rules of Survival، شاید CrossFire Legends برای موبایل‌های ضعیف‌تر گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آید.

اما نکته اینجاست که بازی در این بخش هیچ نکته جدیدی به بتل رویال اضافه نمی‌کند. همان چیزهایی که قبلا دیده‌ بودید دوباره در CrossFire Legends حضور دارند و انگار موفقیت‌های زیاد پابجی موبایل برای تنسنت کافی نیستند و چینی‌ها این بار فقط با یک نام جدید و تفاوت‌های خیلی کم می‌خواهند تا از محبوبیت پابجی و سبک بتل رویال استفاده کنند.

CrossFire Legends
بازی در بخش بتل رویال Draw Distance (حداکثر فاصله رندر شده) خوبی دارد.

با این حال وقتی از بخش بتل رویال می‌گذرید و حالت «بازیکن در برابر بازیکن» (Player Vs Player یا به اختصار PVP) را انتخاب می‌کنید قضیه کاملا عوض می‌شود. به خصوص اگر که به بازی وقت دهید. در این بخش CrossFire Legends به عنوان اصلی وفادار بوده و با ارائه یک تجربه مناسب اکشن، خلاء کمبود عناوین مشابه و با کیفیت کانتر استرایک روی موبایل را به خوبی پر می‌کند.

در بخش «بازیکن در برابر بازیکن» بازی دو حالت گیم‌پلی Team Deathmatch و Demolition دارد. در Team Deathmatch دو تیم پنج‌نفره Black List (آدم بدهای داستان) و Global Risk (آدم خوب‌های داستان) رو‌به‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و در مدت زمان 10 دقیقه، هر تیمی که بیشتر بکشد برنده خواهد شد.

CrossFire Legends
CrossFire Legends عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن نیازی به نرم افزار تغییر آی‌پی ندارید.

اگر هم یک تیم توانست در کمتر از زمان تعیین شده، پنجاه بار بازیکن‌های حریف را به قتل برساند باز پیروز می‌شود. Demolition شباهت زیادی به مود معروف کانتر استرایک دارد و حتی برای طراحی بعضی نقشه‌هایش، سازندگان از این عنوان الهام گرفته‌اند. در اینجا بمب دست تیم Black List بوده و برای پیروزی یا باید آن را منفجر کند یا تمام اعضای Global Risk را بکشد.

برخلاف نسخه کامپیوتر که پر از حالت‌های گیم‌پلی مختلف و متفاوت از یکدیگر است، CrossFire Legends فعلا مودهای کمی دارد و با توجه به پشتیبانی خوب تنست از عناوینش احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد بعضی از محبوب‌ترین حالت‌های عنوان اصلی همانند مود زامبی در ورژن موبایل نیز خواهیم بود.

CrossFire Legends
سیستم Matchmaking گاهی اوقات عملکرد ضعیفی دارد و جلوی بازیکن‌هایی قرار می‌گیرید که لول خیلی بالاتری دارند.

البته همین الان نیز CrossFire Legends در بخش PVP به اندازه کافی محتویات برای سرگرمی دارد. فقط یک نکته خیلی مهم را به یاد بسپارید: همانند پابجی موبایل در اینجا نیز بات‌ها حضور دارند و در نبردهای اولیه، تنها با آن‌ها می‌جنگید. اما رفته رفته وضعیت بهتر می‌شود و تازه آنجاست که لذت واقعی Legends را می‌چشید. اینکه بالاتر گفتیم به بازی وقت دهید، به خاطر همین بود.

CrossFire Legends با وجود گرافیک نه چندان بالایش اما فریم‌ریت خوبی دارد، شوتینگ روانش تجربه تیراندازی روی موبایل را لذت‌بخش کرده و می‌توان انتظار محتویات خیلی بیشتری را در آینده برای بازی داشت. بنابراین اگر بازی را دانلود کردید دور بخش بتل رویال آن را خط بکشید، یک راست به سراغ PVP بروید و کانتر را به موبایل بیاورید.

CrossFire: Legends

CrossFire: Legends

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 814 / 675 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Sadegh Rastgoo
    Sadegh Rastgoo | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    اگه این باشه که بازی Ring of Elysium که صد برابر بهتره حتی از پابجی . ولی حیف که تو ایران هنوز اسمی ازش برده نشده وگرنه عاشقش میشین (Free هست) من الان خودم با اینکه پابجی هم دارم ولی رفتم سراغش

  • m_sh
    m_sh | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    بدون فیلترشکن راحت اجرا میشه ولی این بازی قابل مقایسه با پابجی نیست

  • abbas ap
    abbas ap | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    حس نمیکنید Guns of Boom بهتر باشه ؟؟؟ با این چالش های جدید " ترخو " جذاب تر هم شده

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

      برای خودم Guns of Boom هنوز بهترین شوتر آنلاین موبایله ولی بازی نمی تونه حس و حال کانتر رو به مخاطب القا کنه و با وجود الهام گیری‌هاش هویت مستقلی داره که اتفاقا خیلی هم جذابه. برای کسایی که تجربه‌ای شبیه به کانتر می‌خوان CrossFire: Legends گزینه بهتریه به نظرم.

  • mahdi
    mahdi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    درست شد دان کنید?

  • mahdi
    mahdi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    فیلتره و با فیلترشکن هم نمیشه بازی کرد دان نکنید حدود 400 مگ میشه

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

      سلام، بقیه سرورها رو هم امتحان کنید. ما بدون فیلترشکن بازی رو تست کردیم.

مطالب پیشنهادی