ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi 8 SE
تکنولوژی

شیائومی Mi 8 معرفی شد؛ پرچمدار واقعی برای جشن هشت سالگی

طی دو نسل گذشته، شیائومی طراحی فلز و شیشه زیبای خود با کناره‌های خمیده و گوشه‌های گرد معرفی کرد که باعث شد تلفن همراهی نظیر Mi 6 از لحاظ ظاهری عالی باشد، اما حالا با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

طی دو نسل گذشته، شیائومی طراحی فلز و شیشه زیبای خود با کناره‌های خمیده و گوشه‌های گرد معرفی کرد که باعث شد تلفن همراهی نظیر Mi 6 از لحاظ ظاهری عالی باشد، اما حالا با معرفی آخرین پرچمدار خود یعنی شیائومی Mi 8 قصد دارد زبان طراحی خود را کنار گذاشته و یکپارچه نوای تقلید سر دهد.

این شرکت امروز صبح پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی Mi 8 را در چین معرفی کرد و کاملا واضح است که آیفون X الهام‌بخش اصلی برای طراحی این دستگاه بوده. این موبایل یک نمایشگر تمام صفحه با بریدگی مشابه آیفون X بوده که سنسورهایی نظیر دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور مجاورت، ماژول IR، لنزهای اینفرارد و اسپیکر مکالمه است. برخلاف آیفون X اما در قسمت پایینی این تلفن همراه یک حاشیه نسبتا ضخیم مشاهده می‌شود که طراحی آن را متفاوت کرده.

شیائومی Mi 8
نمای بالایی و بخش بریدگی نمایشگر شیائومی Mi 8

شیائومی Mi 8 قابلیت بازکردن قفل گوشی با سنسور IR را هم ارائه می‌دهد که مشابه FaceID اپل است اما به اندازه تکنولوژی اپل یا فناوری اسکن عنبیه چشم سامسونگ امن نیست. این موبایل همراه با پنل ۶.۲۱ اینچی +AMOLED FHD (رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰) عرضه می‌شود و شیائومی گفته نهایت روشنایی آن ۶۰۰ نیت بوده و نسبت نمایشگر به تصویر آن ۸۸.۵ درصد است.

این موبایل با اسنپدراگون ۸۴۵ جان گرفته و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود دارد که به هوش مصنوعی مجهز شده. سنسور اولیه دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر است و پیکسل‌هایی به بزرگی ۱.۴ میکرون دارد. روی کاغذ، دوربین این دستگاه مشابه با Mi Mix 2S است که یکی از بهترین دوربین‌های موبایل را دارد. دوربین جلو هم ۲۰ مگاپیکسلی است و ابعاد پیکسل‌های آن ۱.۸ میکرون اعلام شده.

شیائومی Mi 8

شیائومی علت پریدن از روی شماره ۷ و رسیدن به Mi 8 را همگام‌سازی نام موبایل با هشتمین سالگرد تاسیس شرکت اعلام کرده. این موبایل ابتدا در چین و در سه مدل مختلف ارائه خواهد شد که در زیر می‌بینید:

  • ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی - ۲۶۹۹ یوآن - ۴۲۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - ۲۹۹۹ یوآن - ۴۷۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - ۳۲۹۹ یوآن - ۵۲۰ دلار

قیمت آن با توجه به مشخصاتی که دارد تقریبا نصف یک پرچمدار واقعی است. بنابراین اگر به دنبال خرید تلفن همراه جدید هستید و آیفون X هم از نظرتان ظاهر جذابی دارد، شیائومی Mi 8 را می‌توانید با کمتر از نصف قیمت پرچمدار اپل خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • r.age
    r.age | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    شیائومی تنها مشکلی که داره جالب نبون ظاهر کاربریش و مهمتر اینکه رام گلوبال اپدیت های مهم رو دریافت نمیکنه

  • solook
    solook | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    http://gooshichand.com/items/?&model=mi_6

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی