ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

با خانه لوکس و سیار Land Ark Drake در دل طبیعت اشرافی زندگی کنید

کاروان ها یا همان خانه های متحرک طرفداران خاص خود را در کشورهای مختلف جهان دارند. این دسته از وسایل نقلیه انواع گوناگونی داشته و بعضا با اهداف خاصی تولید می شوند، درست مثل محصول ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کاروان ها یا همان خانه های متحرک طرفداران خاص خود را در کشورهای مختلف جهان دارند. این دسته از وسایل نقلیه انواع گوناگونی داشته و بعضا با اهداف خاصی تولید می شوند، درست مثل محصول جدید کمپانی لند آرک (Land Ark) که برای خانواده های متمول و افراد ثروتمند ساخته شده است.

Land Ark Drake

این تریلر لوکس دریک (Drake) نامگذاری شده و در آن شرکت سازنده بر روی زندگی مدرن به دور از فضای شهری تاکید کرده است. در واقع دریک را می توان یک خانه مدرن نامید که آزادی را برای مالک خود به ارمغان می آورد.

Land Ark Drake

در داخل این خانه مدرن و متحرک به بهترین شکل ممکن از فضا استفاده شده و امکان زندگی 7 نفر در آن فراهم شده است. با این حساب دریک می تواند یک انتخاب ایده آل برا خانواده هایی باشد که دوست دارند مدام در گشت و گذار باشند.

Land Ark Drake

بطور کلی دریک 32.5 متر مربع فضا دارد. مهندسین لند آرک دو اتاق زیر سقفی و یک اتاق چند منظوره در داخل این تریلر لوکس طراحی کرده اند که می توان از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد.

Land Ark Drake

از لحاظ نمای خارجی، دریک با پنل های مشکی بسیار جذاب و شیک طراحی شده، در این بخش پنجره های متعدد کاملا جلب توجه کننده هستند. به لطف عایق بندی دقیق، دریک در برابر نفوذ آب و سرما مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف بدون هیچ نگرانی می توان در داخل آن آسوده به استراحت پرداخت.

Land Ark Drake

آشپزخانه دریک نیز برای یک پذیرایی اشرافی توسعه یافته است. در این آشپزخانه تمام لوازم مورد نیاز به راحتی در دسترس قرار دارند، از جمله این لوازم می توان به مواردی مثل یخچال و فریز کاملا استیل، اجاق گاز استیل سه شعله، سینک ظرفشویی استیل، کابینت ها و قفسه های اکریلیک اشاره کرد.

Land Ark Drake

برای پذیرایی از اعضای خانواده یا میهمانان احتمالی می توان از دیواره به اصطلاح اوپن آشپزخانه یا مبل های راحت بالش دار کمک گرفت. در صورت نیاز به استحمام نیز ساکنین این منزل سیار خواهند توانست در حمام کوچک تعبیه شده، دوش بگیرند.

Land Ark Drake

از آنجایی که اکنون تقریبا همه دارای تلفن همراه یا تبلت هستند، در قسمت های مختلف دریک پریزهای برق و پورت های USB متعدد در نظر گرفته شده اند.

چنانچه فردی علاقه مند به دریک باشد، باید به وب سایت لند آرک مراجعه نموده و با پرداخت 140 هزار دلار مالک این خانه لوکس سیار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • noki a
    noki a | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    لوکس!
    زندگی اشرافی!
    در دل طبیعت؟!

    والا اینی که من میبینم یه گاری فرسوده هست که یه زندگی سگی تو بیابون رو تقدیمت میکنه.

  • hector_k2
    hector_k2 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    منم دیروز از دیجیکالا سفارش دادم امروز به دستم رسید ، رنگ سفیدشو میخواستم ولی موجود نداشتن ، کیفیتش خیلی خوبه ازش راضیم ، مخصوصا تختش ، منتظرم شگفت انگیز بشه واسه برادرم بزرگمم سفارش بدم ، به شما هم پیشنهاد میکنم بخرید

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    یک میلیارد تومان میشه خیلی ارزونه یه چند واسه خودم و دوستان و آشنا هم سفارش می دم

مطالب پیشنهادی