ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد استیکرهای AR Emoji سامسونگ به سی و شش عدد رسید

سامسونگ امروز اعلام کرده که 18 استیکر جدید را به قابلیت AR Emoji برای گوشی های گلکسی S9 و S9 پلاس اضافه می‌کند. به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین که شامل همین استیکرهاست را می‌توانید از طریق فروشگاه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

سامسونگ امروز اعلام کرده که 18 استیکر جدید را به قابلیت AR Emoji برای گوشی های گلکسی S9 و S9 پلاس اضافه می‌کند. به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین که شامل همین استیکرهاست را می‌توانید از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های گلکسی و از قسمت My Apps دریافت نمایید.

با این استیکرهای تازه، شمار استیکرهای متحرک در دسترس کاربران AR Emoji دو برابر شده و حالا از 18 به 36 مورد رسیده است. همچنین سامسونگ اعلام کرده که 18 استیکر دیگر را هم در ماه‌های آینده به آرشیو AR Emoji اضافه خواهد کرد.

بنابراین با یک حساب و کتاب ساده می‌توان دریافت که تا پایان امسال، شاهد 54 استیکر جذاب انیمیشنی در قابلیت AR Emoji پرچمداران سامسونگ خواهیم بود. این استیکرها همگی رایگان هستند و به راحتی می‌توانید دانلودشان کنید.

AR Emoji
ایموجی های واقعیت افزوده انیمیشن شگفت انگیزان

استیکرهایی که از آن صحبت می‌کنیم معمولا وقتی ظاهر می‌شوند که یک AR Emoji یا همان ایموجی واقعیت افزوده خلق کرده باشید. برای این موضوع لازم است وارد اپلیکیشن دوربین شده و حالت AR Emoji mode را فعال کنید. سپس باید روی گزینه Create My Emoji ضربه بزنید.

از اینجا به بعد گوشی پرچمدار شما وظیفه پردازش AR Emoji ها را به دوش کشیده و از آن‌ها استیکر می‌سازد. حتی در صورت تمایل امکان ویرایش استیکرها پیش از ساخته شدن را هم خواهید داشت. بعد از ساخت، از این استیکرها می‌توانید در پیام‌رسانی استفاده کرده و برای طرف مقابل‌تان بفرستید. همچنین امکان دسترسی مستقیم به آن‌ها از طریق کیبورد QWERTY هم وجود دارد.

یک خبر خوب برای طرفداران والت دیزنی هم اینکه سامسونگ امکان ساخت AR Emoji از بعضی کاراکترهای مشهور دیزنی را هم فراهم کرده. در حال حاضر میکی ماوس، مینی ماوس و دانلد داک در این فهرست قرار دارند.

همچنین کاراکترهای انیمیشن پرطرفدار شگفت‌انگیزان هم هفته گذشته به فهرست AR Emoji های سامسونگ اضافه شدند. به این ایموجی‌های جذاب هم می‌توانید در حالت AR Emoji دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی