ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنچمارک موبایل موتو Z3 Play موتورولا Motorola
تکنولوژی

انتشار بنچمارکی از گوشی موتو Z3 Play موتورولا مجهز به چیپست اسنپدراگون 660

در حالی که قرار است چهارشنبه آینده موبایل موتو Z3 Play موتورولا به طور رسمی رونمایی شود، دیروز بنچمارک جدیدی از این موبایل در پایگاه داده سرویس Geekbench منتشر شد که نشان می دهد این محصول ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

در حالی که قرار است چهارشنبه آینده موبایل موتو Z3 Play موتورولا به طور رسمی رونمایی شود، دیروز بنچمارک جدیدی از این موبایل در پایگاه داده سرویس Geekbench منتشر شد که نشان می دهد این محصول احتمالاً با چیپست میان رده اسنپدراگون 660 روانه بازار خواهد شد.

این افشا از آن جهت مهم است که تا امروز تمام شایعات و اخبار درز کرده از موبایل مذکور خبر از بهره مندی آن از چیپ مجتمع ضعیف تر اسنپدراگون 635 می دادند. البته یک احتمال قوی نیز وجود دارد و آن رونمایی همزمان از دو نسخه متفاوت موتو Z3 Play در روز چهارم جولای (۱۶ خرداد) است.

در جدول مشخصاتی که همراه با نتایج بنچمارک منتشر شده می توانیم ببینیم که موبایل مورد تست مجهز به ۴ گیگابایت رم بوده و از اندروید 8.1 به صورت پیشفرض برخوردار است.

بنچمارک موبایل موتو Z3 Play موتورولا Motorola

از دیگر مشخصات سخت افزاری احتمالی موتو Z3 Play موتورولا می توان به نمایشگر ۶ اینچی AMOLED آن با رزولوشن +FullHD و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. در بخش عکاسی نیز شاهد حضور دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش خواهیم بود. وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه را نیز یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی