ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حکم دادگاه هلند : سامسونگ لازم نیست تا ۴ سال برای گوشی هایش آپدیت نرم افزاری بدهد

در سال ۲۰۱۶ یک سازمان غیرانتفاعی هلندی به نام Consumentenbond مدعی شد که سامسونگ بعد از عرضه تمامی تلفن‌های هوشمندش باید تا چندین سال برایشان به روز رسانی نرم افزاری بفرستد. این ارگان در راستای همین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در سال ۲۰۱۶ یک سازمان غیرانتفاعی هلندی به نام Consumentenbond مدعی شد که سامسونگ بعد از عرضه تمامی تلفن‌های هوشمندش باید تا چندین سال برایشان به روز رسانی نرم افزاری بفرستد. این ارگان در راستای همین موضوع به دادگاه هلند شکایت کرد. حال به تازگی دادگاه هلند بعد از ۲ سال بررسی، رای قطعی خود را به نفع سامسونگ صادر کرده و به شرکت کره‌ای اطلاع داده که لازم نیست چنین کاری کند.

دو سال پیش این سازمان غیرانتفاعی اعلام نمود که وضعیت ارسال به روزرسانی‌های موبایل‌های سامسونگ مناسب نیست و این شرکت موظف است تا ۴ سال بعد از عرضه یک موبایل هوشمند یا دو سال بعد از خرید آن، برایش به روز رسانی نرم افزاری ارسال کند. بعد از پر شدن یک دادخواست توسط این ارگان هلندی، کار به دادگاه کشیده شد.

سامسونگ در دادگاهای اولیه مربوط به این موضوع، توضیح داد که این شرکت پس از عرضه پرچمدارانش حتی بیشتر از ۴ سال نیز آنها را آپدیت می کند اما این پشتیبانی تنها به بهترین موبایل‌هایش محدود می‌شود و گوشی‌های اقتصادی و میان رده این شرکت از چنین حمایتی برخوردار نیستند. در آن زمان این دادگاه به علت پیچیدگی بیش از حد مسئله رأیی صادر نکرد اما قرار شد این موضوع در دادگاه دیگری بررسی شود.

حال دادگاه عالی هلند اعلام نموده از آنجایی که ادعای سازمان هلندی به «اقدام آینده» مربوط می‌شود، نمی‌توان آن را قبول کرد و به نفع سامسونگ رای داد. هم اکنون این کمپانی در هلند تا دو سال پس از فروش تمامی مدل‌هایش، برایشان به روز رسانی نرم افزاری می‌فرستد. این کمپانی کره‌ای مدعی شده که پیش از عرضه‌ی آپدیت برای موبایل‌هایش، سعی می‌کند آنها روی تمامی این مدل‌ها تست کند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

سخنگوی ارگان غیر انتفاعی هلندی پس از با خبر شدن از تصمیم داد نا امیدانه خاطر نشان نمود:

«با شکایت از سامسونگ، این ارگان موفق شده که دستاوردی کسب کند و این کمپانی کره‌ای را مجبور کند که اطلاعات بیشتر و دقیقتری در این زمینه به کاربران ارائه دهد.»

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    به نظرم یک حقه بازاریابی هست که واسه گوشیاش بروزرسانی هاشو دیر میده بیرون اندروید اوریو برای s8 مصادف شد با اومدن s9 و یا اینکه تیم توسعه دهنده سامسونگ اکسپرینس کم هستند و نمیتونند سریع ارائه اش کنند که از شرکت بزرگی مثل سامسونگ بعیده که افراد توسعه دهنده اش کم باشند. در کل سامسونگ در زمینه خدمات پس از فروش و همچنین ارائه بروزرسانی همیشه ضعیف عمل کرده و در هیچ دوره ای آپدیت های منظم ارائه نکرده است.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    سامسونگ برا پرچمداراشم اينقدر لفت و لوفت ميكنه كه هميشه بيشتر از يك اپديت كلي ارائه نميكنه...

    چ انتظاراتي از سامسونگ دارن، 4 سال!
    سامسونگ يك نوبت كلي فقط

  • ali shafiey
    ali shafiey | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ده سال پیش گوشی های سامسونگ رو کسی نگاهم نمیکرد حالا از قلب اروپا التماس میکنن که اپدیت بکنه براشون

  • abbas ap
    abbas ap | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    وضعیت آپدیت های سامسونگ افتضاحه . من اس ۷ اج دارم و هنوز منتظر آپدیت اوریو هستم

مطالب پیشنهادی