ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شکایت آلفابت از اوبر
تکنولوژی

راننده‌ اوبر مسافرش را به قتل رساند

به تازگی گزارش شده یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است. افسران پلیس در این زمینه گفته‌اند که ساعت ۳ صبح، یک راننده‌ اوبر با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به تازگی گزارش شده یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

افسران پلیس در این زمینه گفته‌اند که ساعت ۳ صبح، یک راننده‌ اوبر با مرکز ۹۱۱ تماس گرفته و گزارش داده که بعد از یک درگیری شدید (که هنوز علتش مشخص نشده است)، با اسلحه به مسافرش شلیک کرده است.

پس از این اتفاق ماموران امداد سریع خود را به محل حادثه رساندند و سعی کردن با انجام عملیات احیا و CPR، قربانی را زنده نگه دارند که موفق نشدند و او در بیمارستان جان خود را از دست داد. البته هنوز هویت راننده اوبر و مسافرش معلوم نیست و رسانه ها هنوز مشخصاتی از آنها کسب نکرده‌اند.

سانی جکسون، یکی از افسران پلیس دنور در این زمینه گفته است:

«ما میدانیم که این شخص راننده اوبر بوده است. قصد داریم که تشخیص بدهیم وی به هنگام شلیک گلوله در ماشین بوده یا خیر. از طرفی باید رابطه میان راننده و مسافر این سفر مرگبار و به خصوص را کشف کنیم. اکنون برای آنکه بتوانیم از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنیم، کمک و خبررسانی مردم است. بهتر است همه کاربران اگر جایی مورد مشکوک این چنینی مشاهده کردند سریعا با ما گرفته و مورد را گزارش دهند.»

 

اوبر هم بعد از این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود:

«ما عمیقاً از حادثه‌ی رخ داده در دنور ناراحت شدیم. فکرامان متوجه خانواده‌ی قربانی و متاثر از این حادثه است و سعی می‌کنیم تمامی همکاری های لازم با پلیس را انجام دهیم تا پروسه پیگیری این موضوع سریعا پایان پذیرد.»

پس از این حادثه، راننده اوبر یاد شده به بیمارستان منتقل شد و پس از درمان به سمت خانه‌اش روانه شد. از آنجایی که هنوز شخصی دستگیر نشده و نامی در این پرونده وجود ندارد، هویت این راننده نیز هنوز مشخص نیست اما گفته شده که این شخص یک پدر، همسر و دانشجوی کالج است.

 

تماشا کنید: دارا خسروشاهی برای یک روز راننده‌ اوبر شد

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Safa313
    Safa313 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    جنابان گردانندۀ دیجیاتو ، یکی دو ساعت فرصت ویرایش کامنت برای نظردهنده ها اضافه کنید ?

  • Safa313
    Safa313 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    "پس از این حادثه، راننده اوبر یاد شده به بیمارستان منتقل شد و پس از درمان به سمت خانه‌اش روانه شد."

    چه ریلکس ???
    اینجا شایعه میشه طرف فلان کارو کرده، هنوز حتی پلیس تحقیق نکرده ببینه حقیقت ماجرا چیه، بعضی از مردم کله پوک پر ادعای پرصر و صدا، حکم اعدامشم صادر میکنند ??
    و وقتی پلیس و دادگاه تحقیق میکنه و معلوم میشه شایعه دروغ بوده و دادگاه طرفو محکوم به اعدام نمیکنه، همون جماعت کله پوک پر ادعای پر سر و صدا، شروع میکنن به فحش دادن که این چه عدالتیه و چرا اعدامش نکردید و ما میدونیم طرف جرمش در حد اعدام بوده و شما نمیدونید و بلا و بلا و بلا ???

    • Safa313
      Safa313 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

      البته پر سر و صدا ?
      هنوز انقدر سواد املاییمون ته نکشیده ?

  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    درست خوندم؟ راننده ای که مسافر رو کشته رو بعد از درمان فرستادنش خونه؟ مگه میشه همچین چیزی، یارو زده یه نفر رو کشته خودشم زنگ زده اعتراف کرده بعد فرستادنش خونه!

    • آریا
      آریا | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

      منم نفهمیدم چی شد. ولی اگر موضوع دفاع از خود بوده اصولا دستگیر نمیکنن فقط بازجویی میکنن

مطالب پیشنهادی