ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بمب گذاری
تکنولوژی

تهدید یک یوتیوبر به بمب گذاری به دستگیری وی منجر شد

یوتیوب از اولین روز‌های محبوبیتش به رسانه ای مستقل برای تولید محتوای شخصی در دست دارندگان موبایل بدل شد؛ محتوایی که همیشه هم خوشایند بینندگان نبوده و نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است. در این پلتفرم گاهی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

یوتیوب از اولین روز‌های محبوبیتش به رسانه ای مستقل برای تولید محتوای شخصی در دست دارندگان موبایل بدل شد؛ محتوایی که همیشه هم خوشایند بینندگان نبوده و نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است.

در این پلتفرم گاهی با کمدین‌هایی روبرو بوده ایم که اخلاقیات برایشان ارزشی نداشته و از حس طنز عجیب و غریبی نسبت به دیگران برخوردار بوده اند. این افراد همیشه تلاش کرده اند که خط قرمز شوخی‌ها را جابجا کرده و کاربران را میخکوب کنند اما بعضا شوخی هایشان اعتراض‌های جنجال برانگیزی را در پی داشته است.

بمب گذاری

تمسخر افراد در مکان‌های عمومی، حمله به دیگران و خندیدن به مردگان، همگی جزو مورد هایی هستند که شوخی یک یوتیوبر خط قرمز‌ها را رد کرده و موجب نارضایتی کاربران شده‌اند. حال به تازگی فردی با نام کاربری Arab Andy سعی کرده که به روشی متفاوت مخاطبانش در یوتیوب را سر کار بگذارد و متاسفانه شوخی با بمب گذاری اون به دستگیری‌اش منجر شد.

به گزارش پلیس دانشگاه واشنگتن، فردی در حالی که با یک گوشی از خود فیلم می‌گرفت به کلاسی در کمپ دانشگاهی وارد شد. او از همه تقاضا کرد که به او توجه کنند و سپس پیغام ضبط شده‌ای را از بلندگو پخش نمود.

«یک بمب C4 در این محل قرار دارد و اکنون فعال شده‌ است.»

این مسئله موجب شد که دانشجویان نگران شوند، زنگ خطر را به صدا در آورده و سراسیمه محل را ترک بگویند.

بمب گذاری

«عرب اندی» به صورت همزمان ویدیوی زنده‌ی این اتفاق را در کانال یوتیوبش قرار داده بود که مسئولین این پلتفرم، ویدیوی یاد شده را از این سایت حذف کرده‌اند. در این ویدیو پیام ضبط شده را به طور کامل می‌توان شنید و به نظر می‌رسد که این شخص توانسته محل کمپ را به راحتی ترک کند اما پس از این اتفاق، ویدیوی جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد پلیس این یوتیوبر را در پیاده روی یک خیابان دستگیر کرده است.

این فرد پس از دستگیری اعلام کرده که هیچ جرمی مرتکب نشده، بمب یا تهدیدی در کار نبوده و تمامی این اتفاق یک بازی برای جمع آوری اعانه بوده است. برنامه کانال یوتوب اندی این گونه است که کاربران می توانند با اهدا کردن مبلغ پول کمی، وی را وادار کنند به محل به خصوصی رفته و محتوای دلخواه کاربران را از یک بلندگو پخش کند. پلیس با بررسی حساب کاربری او متوجه شده که یک کاربر با پرداخت ۴.۲ دلار از او خواسته تا این پیغام تهدید به بمب گذاری را در دانشگاه واشنگتن پخش کند.

 

تماشا کنید: ۱۳ سال پیش اولین ویدیو در یوتیوب منتشر شد

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • John Brown
    John Brown | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    دیجیاتو سایت رو آپدریت کردی؟

    • MarShaL
      MarShaL | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

      اره اپدیت کردم ?

مطالب پیشنهادی