ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

باگ جدید واتس اپ: نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن به نمایش در نمی‌آید

هفته گذشته گزارشی به دست رسید که نشان می‌داد به‌خاطر باگ جدید واتس‌ اپ، شماره‌ها کاملا مسدود نمی‌شوند و فرد بلاک شده همچنان می‌تواند پیام بفرستد. حالا با توجه به گفته‌های کاربران به‌نظر می‌رسد که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۶

هفته گذشته گزارشی به دست رسید که نشان می‌داد به‌خاطر باگ جدید واتس‌ اپ، شماره‌ها کاملا مسدود نمی‌شوند و فرد بلاک شده همچنان می‌تواند پیام بفرستد. حالا با توجه به گفته‌های کاربران به‌نظر می‌رسد که با آپدیت جدید واتس‌ اپ این اپلیکیشن درگیر یک باگ جدید دیگر هم شده است؛ نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن به نمایش در نمی‌آید.

در این باگ جدید، اگر کسی پیامی بفرستد در بخش اعلان‌ها نام ارسال کننده نشان داده نمی‌شود و بنابراین برای اینکه بدانید چه کسی پیام را فرستاده مجبورید خود برنامه را باز کنید. هر چند این باگ به ظاهر مشکل کوچکی به حساب می‌آید ولی خیلی از کاربران نسبت به عدم نمایش نام ارسال کننده ابراز نارضایتی کرده‌اند و به دنبال راه حل هستند.

البته یک روش برای رفع این مشکل وجود دارد؛ کافیست به WhatsApp Settings بروید، روی Notifications کلیک کنید و Show Preview را فعال نمایید. سپس به تنظیمات آیفون رفته، در قسمت Notifications گزینه WhatsApp را پیدا کنید و در نهایت با کلیک روی Show Previews آن را روی حالت Never قرار دهید.

فعلا گزارشی از اینکه کاربران اندرویدی با این مشکل مواجه شده‌اند به دست نرسیده و تمام اعتراضات از سوی دارندگان آی‌دیوایس‌ها بوده است. واتس‌ اپ با حدود یک میلیارد و پانصد میلیون کاربر، محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    نه ‌. اصلا امکان ندارد
    فقط پیام رسان های داخلی باگ دارن
    اونها بعد ده سال نمیشه همچین
    باگ های مسخره ای داشته باشن

مطالب پیشنهادی