ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته های ماه رمضان همراه اول
تکنولوژی

بسته های ماه رمضانی اینترنت مشترکین همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که کمپین ماه رمضان اینترنت پرسرعت این اپراتور از 10 خرداد ماه آغاز می شود و تا آخر ماه مبارک ادامه دارد. در این طرح با خرید هر طرح ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که کمپین ماه رمضان اینترنت پرسرعت این اپراتور از 10 خرداد ماه آغاز می شود و تا آخر ماه مبارک ادامه دارد. در این طرح با خرید هر طرح اینترنت، بسته‌ای مشابه به او هدیده داده می‌شود. بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آنها  طراحی شده و شامل بسته های سه ماهه، یک ماهه و هفتگی است.

نکته قابل توجه اینجاست این کمپین شامل افرادی است که در حال حاضر از اینترنت همراه استفاده نمی کنند و یا اگر از اینترنت استفاده می کنند، بسته فعال ندارند. این حرف به این منظور است که طرح‌های هدیه روی بسته‌های فعلی لحاظ نمی‌شوند. هدیه ها به صورت مختلف و شانسی خواهد بود و برای برخی شامل بسته رایگان با حجم های مختلف یک ماهه یا یک هفته ای است و برای عده ای دیگر شامل بسته هایی با ۱۵ الی ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

بسته های ماه رمضان همراه اول

در این طرح، بسته هایی که دارای رزرو خودکار هستند، رزرو خودکار آنها، بسته آلفا+ ۳۰ روزه با حجم ۲ گیگ+۲ گیگ هدیه شبانه به قیمت ۱۲ هزار تومان است. همچنین در زمان خرید این بسته ها دارا بودن بسته رزرو به مشترک اطلاع داده شده و از وی تایید گرفته می شود.

گفتنی است تا زمانی که کمپین رمضان فعال است، پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته وجود ندارد. حتی مشترک می تواند پیش از اتمام بسته در حال مصرف، بسته پیشنهادی موجود در #۱۰۰۰* را رزرو نماید تا بعدا از آن بهره مند گردد. بسته های پیشنهادی کمپین، هم مشترکین فعلی و هم مشترکین جدید را که تازه به شبکه پیوسته اند، شامل می شود.

مشترکین همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند و مفاد طرح را مطالعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • blackberry
    blackberry | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    متاسفم برا دیجیاتو که نظراتو فیلتر میکنه،اگه مردی بیا جوابگو باش،وقتی یه سایت درو پیت مثل دیجیاتچ که اکثر مطالبش تخصصی نیستو جانبدارانه سمتو سو میگیره چه انتظاری از بقیه کشور داشته باشیم،همه چی تو این مملکت به گند کشیده شده

  • اردلان
    اردلان | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    همشون دزدن

  • No Name!
    No Name! | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    ایرانسل خیلی بهتره
    نمیگم خوبه میگم بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردم

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    سگ زرد برادر شغاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی