ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

منابع مطلع از تاریخ دقیق معرفی گلکسی نوت ۹ خبر می دهند

در میانه انتشار خبرهای ضد و نقیض از معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹، بلومبرگ از تاریخ دقیق رونمایی از آن خبر داده است. نشریه معتبر بلومبرگ، به نقل از منابع ناشناس تاریخ معرفی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۹

در میانه انتشار خبرهای ضد و نقیض از معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹، بلومبرگ از تاریخ دقیق رونمایی از آن خبر داده است.

نشریه معتبر بلومبرگ، به نقل از منابع ناشناس تاریخ معرفی گلکسی نوت ۹ را نهم آگوست برابر با هجدهم مرداد ماه ذکر کرده و علاوه براین از بهینه سازی دوربین آن نیز خبر داده است.

به گفته افراد مطلعی که خواستار عدم ذکر نامشان شده اند، رویداد جعبه گشایی سامسونگ نسبت به سال گذشته دو هفته زودتر و در نیویورک برگزار خواهد شد. این شرکت عرضه اسمارت فون جدید خود به بازار را در نیمه اول شهریور آغاز خواهد کرد، هرچند این مساله هنوز قطعی نشده و ممکن است تغییر کند. به گفته بلومبرگ سخنگوی سامسونگ از اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.معرفی گلکسی نوت ۹منابع این نشریه تاکید کرده اند علی رغم وجود شباهت ظاهری گسترده بین نوت ۹ و مدل قبلی، سخت افزار این دستگاه ارتقا پیدا کرده است.

تا کنون خبرهای گسترده ای از معرفی گلکسی نوت ۹ قبل از موعد مقرر به گوش می رسید و در اغلب آنها دلیل اصلی این مساله تلاش سامسونگ برای عرضه موبایل تاشوی گلکسی اکس در اواخر سال جاری عنوان شده بود.

با این حال در روزهای اخیر خبر دیگری منتشر شد که بر اساس آن یکی از مقامات ارشد سامسونگ خواستار کاهش 0.5 میلی متری قطر شیشه محافظ نمایشگر شده و همین مسئله عرضه دستگاه را برای چند هفته به تعویق انداخته است.

بر اساس فرضیات کنونی مشخصات گلکسی نوت ۹ شامل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ خواهد بود. از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند بیکسبی ۲ اشاره کرد.

تماشا کنید: محافظ نمایشگر منتسب به گلکسی نوت ۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میلاد ترابی
    میلاد ترابی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    یه حسی بهم میگه قرار نیست گلکسی نوت 9 مثل سالهای قبل خوب باشه

  • mohammad
    mohammad | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    این کمپانی های گوشی سازی هم شوروش رو در اوردن هر ۶ ماهی ی گوشی میدن یعنی کلی هزینه میکنی بعد کلا گوشیت ۶ ماه پرچمدار واقعی الجی که با سری g و v سامسونگ s و note سوني که کلا هر شیش ماه و همه برندای چ نوپا چ قدیمی من ایفون رو دوست ندارم اما سیاست سالی ی پرچمدار چیز خوبیه تا ی سال گوشی دستته بالاترین گوشی برندته

مطالب پیشنهادی