ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Motorola One Power موبایل موتورولا
تکنولوژی

تصویری زنده از One Power؛ موتورولا نیز موبایلی با شکاف بالای نمایشگر می سازد [به روز رسانی]

اوایل هفته بود که رندری متنسب به موبایل تازه موتورولا با نام One Power در فضای مجازی منتشر شد. حالا نیز تصویری زنده از این محصول انتشار یافته که نشان می دهد موتورولا هم قصد دارد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۰

اوایل هفته بود که رندری متنسب به موبایل تازه موتورولا با نام One Power در فضای مجازی منتشر شد. حالا نیز تصویری زنده از این محصول انتشار یافته که نشان می دهد موتورولا هم قصد دارد به جمع تولید کنندگان موبایل با شکاف بالای نمایشگر بپیوندد.

اگر روی تصویر زوم کرده و به قسمت پایین موبایل دقت کنید می بینید که در آنجا عبارت «Motorola Confidential Property. Not For Sale.» درج شده که حاکی از نسخه اولیه بودن موبایل مورد بحث دارد.

تصویر موبایل Motorola One Power موتورولا

Motorola One Power قرار است یک موبایل با حاشیه کم نمایشگر و یک شکاف در بالا باشد، ترندی که این روزها بیش از حد در بین موبایل سازها رواج پیدا کرده است. نکته جالب اینجاست که شنیده شده تلفن هوشمند مورد بحث تحت برنامه Android One روانه بازار خواهد شد. بنابراین در عین داشتن سخت افزار اقتصادی و قیمت مناسب، کاربران آن می توانند آپدیت های اندروید را بدون واسطه از گوگل دریافت نمایند.

گرچه در تصویر تازه منتشر شده نمای پشتی محصول معرفی نشده موتورولا مشخص نیست، اما مطابق رندرهای ابتدای هفته در این بخش شاهد حضور ماژول دوگانه برای دوربین اصلی خواهیم بود.

هنوز در خصوص مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه One Power موتورولا اطلاعی در دست نیست، اما احتمالاً تا تاریخ مذکور فاصله زیادی نداشته باشیم.

به روز رسانی

به تازگی یک منبع آگاه دو تصویر زنده به همراه مشخصاتی از One Power موتورولا در توییتر منتشر کرد. بر اساس این اطلاعات، موبایل یاد شده نمایشگری با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و در آن یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶، ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

علاوه بر این ماژول دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/1.8 و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2، دوربین اصلی این گوشی به حساب می‌آید. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دیگر هم با گشودگی دیافراگم f/1.9، نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد. این موبایل از یک باتری ۳۷۸۰ مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در بدنه‌ی پشتی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    چرا همه این موبایل های ناچ دار در پایین اینقدر حاشیه دارن؟ از بالا کم میکنن به پایین اضافه میکنن.
    فقط ایفون 10 است که پایینش هم حاشیه نداره و واقعا بدون حاشیه است

    • Mr. Robot
      Mr. Robot | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

      دقیقا اینا که بالا دارن یه ناچ مسخره و تو چشم میسازن دیگ حاشیه پایینشون چیه،بیشتر از ناچ بالا که آدم میفهمه به خاطر دوربین و سنسورنور بقیه ساخته شده حاشیه پایینه که اصن معلوم نیس واسه چیه من خودم گوشیم یومی کریستالِ بالا حاشیه نداره و حاشیه پایینشم بخاطر دوربین و چراغ خطی نوتیفیکیشنه،

  • arwp
    arwp | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    دیگه حالم از خود آیفون ۱۰ هم بهم میخوره ناخوداگاه!
    بسه دیگه?

مطالب پیشنهادی